حوادث

تصادف و واژگون شدن خودرو در خیابان پاسداران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش داد که این خودرو در خیابان پاسداران سقوط کرده و واژگون شده است.

سید جلال ملکی در گفت و گو با مجله تفریحی زیباروز ، در این رابطه اظهار داشت: امروز ساعت 9:45 دقیقه یک سانحه رانندگی و تصادف رانندگی در منطقه پاسداران ، تقاطع خیابان های هدایت و سوری در 25 سیستم سامانه 25 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران این است که یک ایستگاه بلافاصله به صحنه اعزام شد.

وی در مورد مشاهده آتش نشانان در صحنه گفت: “مأموران آتش نشانی در صحنه دیدند که هنگام حرکت به سرعت با ماشین سمند برخورد می کند. پس از آن ماشین سمند پس از انحراف از مسیر اصلی با درختانی در کنار جاده برخورد کرد. و تبدیل به یک وضعیت نیمه باز شد.

وی ادامه داد: قبل از رسیدن آتش نشانان ، هر دو راننده كه دو مرد بودند از ماشین خارج شدند و راننده خودرو سمند نیز مجروح شد و با حضور اورژانس به مراكز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: وسایل نقلیه با دقت به محل امنی منتقل شده و محل برای تحویل علت این سانحه به پلیس راهور تحویل داده شد.

به گفته وی ، این عملیات در ساعت 2:30 بعد از ظهر به پایان رسید.

سرانجام ملکی با اشاره به تصادفاتی که در تقاطع خیابان های اصلی و جانبی رخ داده و تصریح کرد: در ساعات ساعات روز رانندگان باید مراقب باشند و هنگام ورود از خیابان های جانبی به سمت اصلی ، به جاده صحیح توجه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا