استان ها

ثبت بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۱۴۱ در البرز

ثبت بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۱۴۱ در البرز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری یک میلیون 686 هزار 783 تماس با سامانه 141 برقرار شده، گفت: از این تعداد 27 هزار و 263 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از استان البرز، علی شادفر ظهر امرکز چهارشنبه با اشاره به فعالیت سامانه 141 در استان اظهارکرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

وی با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به تعداد تماس‌های دریافت شده در سامانه 141، گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری یک میلیون 686 هزار 783 تماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است.

شادفر تصریح کرد: طی این مدت 27 هزار و 263 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده و میانگین تماس‌های مردمی و کاربران جاده‌ای در این بازه زمانی 9 تماس در هر ساعت بوده است.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا