حوادث

جزئیاتی از سفر خبرنگاران محیط زیست و واژگونی اتوبوس

در بیانیه ای ضمن تسلیت درگذشت دو خبرنگار سخت کوش محیط زیست ، آژانس حفاظت محیط زیست جزئیات بازدید خبرنگاران از بازدید از پروژه های احیای دریاچه ارومیه را منتشر کرد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت از محیط زیست گزارش داد: به دعوت ستاد بازسازی دریاچه ارومیه ، صبح امروز تور رسانه ای برای بازدید از پروژه های عمرانی این ستاد آغاز شد.

در این سفر دو روزه ، 20 خبرنگار از رسانه های دولتی ، به همراه چهار افسر روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست و دو نفر از كارمندان اداره بازسازی دریاچه ارومیه ، ساعت 6:30 صبح برای بازدید از فرودگاه مهرآباد تهران به ارومیه سفر كردند. پروژه های احیای دریاچه ارومیه.

این گروه پس از ورود به ارومیه ، اتوبوسی را که توسط اداره کل محیط زیست استان آذربایجان غربی تهیه شده بود ، برای بازدید از تونل زاب در شهر پیرانشهر ارسال کردند.

خبرنگاران امروز بعد از ظهر با لوکوموتیو وارد تونل شدند و حدود ساعت 6 بعد از گشت و گذار در تونل زاب برای استراحت و صرف ناهار به سد کنیاسیب بازگشتند که متاسفانه اتوبوس حامل خبرنگاران و تیم اعزامی به دلیل نقص فنی واژگون شد .

بلافاصله پس از این حادثه دلخراش نیروهای هلال احمر و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) نقده منتقل شدند.

در نتیجه این حادثه ، متأسفانه دو زن سرشناس محیط زیست ، ریحانه یاسمانی از خبرگزاری ایرنا و مهشاد کریمی از خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز بر اثر جراحات وارده جان باختند.

در این حادثه 17 نفر دیگر زخمی شدند که 4 نفر از آنها برای ادامه درمان به ارومیه اعزام شدند و 13 نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا