استان ها

جهاد تبیین رسالتی برای مربیان و اساتید انقلابی است

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز استان چهارمحال وبختیاری ، آیین آغاز برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم با گرامیداشت ایام شهادت علامه مرتضی مطهری و تناسب نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی با این مناسبت، اظهار کرد: این هفته فرصتی برای تجلیل از مقام والای این شهید تأثیرگذار و مربیان است که حقیقتا پرچمدار جهاد تبیین هستند.

غلامعلی حیدری افزود: شهید مطهری یکی از پرچمداران جهاد تبیین در عرصه رفع شبهات بود. برای این شهید فرقی نمی کرد چه تعداد جمعیت در محل سخنرانی ایشان حضور دارند؛ گاهی برای 10 نفر آنچنان سخنرانی با حرارت و حماسی را انجام می داد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جهاد تبیین برای نیروهای انقلاب و مربیان و اساتید انقلابی یک رسالت است.
وی، تصریح کرد: جهاد تبیین نوعی جهاد بصیرت افزایی است و بصیرت شرط عبور از فتنه های متعدد است. بصیرت به معنای شناخت و فهم به موقع و عمل به هنگام می باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: با بصیرتِ برگرفته از سیره معصومین علیهم السلام و امامین انقلاب می توان از غبار فتنه ها عبور کردو گمراه نشد. سربلندی در جنگ هیبریدی و ترکیبی دشمنان انقلاب هم در گرو بصیرت است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: امروز دشمن پیوندِ بین ملت مسلمان ایران با آرمان های امام و انقلاب را که نقطه امیدبخش و حیات بخش نظام است، هدف گرفته و می خواهد در این پیوند بین امت و امام، گُسست ایجاد کند.

حیدری، گفت: رمز پیروزی ما پیوند بین امت و امام و امت و ولایت فقیه است و در فتنه اخیر هم دیدیم که تمرکز دشمن بر این نقطه بود و پاسداری واقعی از انقلاب امروز این است که پیوند بین امت و ولایت فقیه مستحکم تر شود و جهاد تبیین ما در این راستا باشد.

وی، اسلام هراسی و حمله به نقطه قوت نظام اسلامی که همان پیوند بین امت و امام و آرمان های انقلاب است را از توطئه های دشمنان برشمرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به گزارشی از روند فعالیت های دولتمردان در استان با توجیه ویژه رئیس جمهوری و مسئولان کشوری در زمینه های مختلف ازجمله؛ حل مشکل آب شرب نیمی از جمعیت استان، تصویب اعتبارات ویژه برای طرح های تولیدی، اشتغال آفرین، زیرساخت های جاده ای ، مسکن، طرح های فاضلاب شهری،سدسازی، توسعه و ایجاد ظرفیت جدید در صنایع، دامپروری، کشاورزی و دانش بنیان، گفت: ما معتقد به مدیریت کارتابلی نیستیم و باید مدیران در میدان کار حضور داشته باشند.

پاسخ به سوالات حاضرین از دیگر بخش های سخنرانی و حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج بود.

در این مراسم از مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زمانپور مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم از اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.
وی افزود: دیدار با ائمه جمعه و جماعات، برگزاری مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری همایش های بصیرتی و روشنگری، اجرای مسابقات و همایش های فرهنگی و ورزشی و پیاده روی ازجمله عناوین برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام می باشد.

46

دکمه بازگشت به بالا