استان ها

بازارچه های صنایع دستی برای نوروز درچهارمحال وبختیاری راه اندازی شود

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری درنشست ستاد تنظیم بازار این استان افزود: برای نوروز راه‌اندازی نمایشگاه‌های فروش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در کنار فروشگاه‌های دیگر مورد توجه باشد.

وی در ادامه با تاکید بر ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان، تصریح کرد: تمامی کالاهای اساسی و استراتژیک مورد نیاز مردم استان باید به‌موقع تامین و ذخیره‌سازی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، تامین زیرساخت‌های مختلف و افزایش نظارت‌ها بر بازار چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: فرمانداران و گروه‌های نظارت و بازرسی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری نظارت‌های میدانی خود را در آستانه نوروز افزایش دهند.

حیدری ادامه داد: در همین راستا آموزش‌های مورد نیاز به اعضای گروه‌های بازرسی و بسیج ارائه شود.

وی قیمت‌گذاری دقیق و هماهنگ برای انواع کالاهای اساسی موجود در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: فرمانداران بر نحوه توزیع میوه شب عید نظارت مستمر داشته باشند.

حیدری تاکید کرد: نظارت بر تشکیل و فعالیت کشیک نوروزی اصناف و آمادگی ناوگان عمومی حمل‌ونقل مورد توجه مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی با اشاره به بارش‌های سنگین برف اخیر و تلاش گروه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری افزود: رییس‌جمهور، معاون اول رییس‌جمهور، وزیر کشور و تعدادی مسئولان ملی با حضور در استان برای تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم پیگیری و اقدام کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: البته در این زمینه کمبودهایی هم وجود داشت اما سایر استان‌های کشور هم برای خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی راه‌های استان همکاری ویژه‌ای داشتند.

وی یادآور شد: در آستانه نوروز بازدیدهای استاندار چهارمحال و بختیاری و معاونان استاندار از حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی در شهرستان‌های استان افزایش می‌یابد.

حیدری اظهار داشت: مسئولان وظایف خود را به‌خوبی و به‌موقع انجام دهند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

46

دکمه بازگشت به بالا