استان ها

دیدار استاندار گیلان با خانواده دانش‌آموز شهید و یکی از جانبازان سرافراز در رشت

دیدار استاندار گیلان با خانواده دانش آموز جانباخته و یکی از جانبازان سرافراز رشت

استاندار گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس با خانواده معزز شهید داوود شریفی نژاد و جانباز سرافراز سید داود نجار در رشت دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از گیلان؛ اسدالله عباسی عصر دیروز (دوشنبه) همزمان با هفته دفاع مقدس و شب شهادت حضرت علی بن الموسی (ع) در رشت با خانواده معزز شهید داوود شریفی نژاد و جانباز 70 درصد سید داود نجار دیدار و گفتگو کرد. الرضا (ع).

در این دیدارها نماینده عالی دولت در گیلان با تسلیت ایام سوگواری ایام پایانی ماه صفرالمظفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و ائمه شهدا. ، گفت: تا زمانی که آموزش و پرورش و فرهنگ ایثار و شهادت وجود داشته باشد، آسیبی به جامعه وارد نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: دعای خیر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، همراهی و بصیرت افراد آگاه به برکت خداوند متعال و رهبری رهبر معظم انقلاب، مایه خیر و برکت، مایه خرسندی است. دوستداران نظام و انقلاب و خشم و ناامیدی دشمن.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: خانواده های شهدا و گروه های ایثارگر با اعتقاد به اصل وحدت، نشاط، پیشرفت و تعالی را برای جامعه به ارمغان می آورند.

وی افزود: مدافعان سرافراز با فداکاری خود کار بزرگی در پیشگاه خداوند انجام داده اند و در میدان نبرد دنیا و آخرت پیروز هستند.

شاگرد شهید داود شریفی نژاد در سن 15 سالگی در منطقه قلعه حیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

72
32

22

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 به i رای دهید 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا