استان ها

ساندویچ بخوریم کرونا می‌گیریم؟ – مجله تفریحی زیباروز

مجله تفریحی زیباروز / خوزستان آبادان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: بهترین راه برای جلوگیری از بیماری عروق ویروس کرونا قلب از طریق مصرف مواد غذایی ، جلوگیری از مصرف مواد غذایی به ویژه غذای سرد در خارج است.

در مصاحبه با مجله تفریحی زیباروز ، دکتر شکرالله سلمان زاده با اظهار نظری در مورد راه های انتقال coronavirus از طریق مواد غذایی و راه های جلوگیری از آن ، اظهار داشت: کورون ویروس توسط غذای پخته و گرم منتقل نمی شود بلکه امکان انتقال کورو ویروس از طریق تماس آلوده با مواد غذایی خام است. و سرماخوردگی هایی مثل سالاد سرد یا ساندویچ وجود دارد.

وی افزود: بهترین راه برای پیشگیری از بیماری عروق ویروس کرونا قلب از طریق مصرف مواد غذایی ، جلوگیری از مصرف مواد غذایی به ویژه غذاهای سرد در فضای بیرون است. مواد اولیه غذایی خارجی نیز باید به خوبی ضد عفونی شوند. با رعایت این نکات ، ویروس از طریق غذا منتقل نمی شود.

سلمان زاده با بیان اینکه ویروس کورنا برای رشد نیاز به یک میزبان زنده دارد ، افزود: اگر افرادی که در تهیه و توزیع مواد غذایی هستند آلوده شوند ، احتمال انتقال ویروس به مواد غذایی و مصرف کنندگان بعدی وجود دارد.

آبادان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: “هنوز هم روی شستن دستها با صابون و آب تأکید شده است. قبل از تماس با مواد غذایی پخته شده یا آماده و قبل از غذا ، بعد از دست زدن به مواد غذایی خام و هنگام تهیه غذا ، حتماً تماس بگیرید.” خام ، دست ها باید با آب و صابون شسته شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا