اجتماعی

شرکت نوپای نانویی ۱۰ میلیون یورو سرمایه جذب کرد

شرکت نوپای نانویی ۱۰ میلیون یورو سرمایه جذب کرد

شرکت نوپای بی‌دیمنشیال که از موسسه فناوری پرچمدار گرافن اسپین‌آف شده است، موفق به جذب ۱۰ میلیون یورو سرمایه شده، که از سوی چندین سرمایه‌گذار نظیر CDP Venture Capital و Novacapital holding تامین مالی شده است.

خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز؛ این شرکت مواد مبتنی بر گرافن و بلور‌های دو بعدی برای صنایع تولید می‌کند. در سال ۲۰۲۰، آن‌ها با IIT و بزرگترین سازنده باتری در اروپا، برای توسعه باتری‌های لیتیوم یون مبتنی بر سیلیکون با گرافن همکاری کردند. به لطف گرافن، باتری‌های جدید آن‌ها ۳۰ درصد ظرفیت بالاتری نسبت به جایگزین‌های موجود دارند و می‌توانند بیش از ۳۰۰ چرخه استفاده را تحمل کنند. پرچمدار گرافن به پیشرفت این نمونه اولیه در چندین جبهه کمک کرده است.

ماریو سودوری از سرمایه‌گذاران این شرکت می‌گوید: «بی‌دیمنشیال یک شرکت ایتالیایی در تولید مواد لایه‌ای برای باتری‌ها، روان‌کننده‌ها، پانل‌های فتوولتائیک و سایر کاربردها است. ما با علاقه به پیشرفت بازارهای مواد نگاه می‌کنیم.»

ویتوریو پلاگرینی، فرانچسکو بوناسوروسو و آندره گاموسی در سال ۲۰۱۶ اقدام به تاسیس بی‌دیمنشیال کردند. پس از ورود سهامدار جدیدی به‌نام Pellan Italia در سال ۲۰۱۸، این شرکت از این دور جدید تأمین مالی برای تقویت فعالیت‌های صنعتی خود، گسترش منابع انسانی با متخصصان سطح بالا و بهره‌گیری از شبکه‌های گسترده شرکای جدید برای ادغام و تسریع در رشد تجاری بهره‌مند شد.

کارلوتا کاستاماگنا، رئیس گروه Pellan، گفت: «ما از این سرمایه‌گذاری بسیار خوشحالیم و می‌خواهیم از همه کسانی که به پروژه ما اعتقاد دارند تشکر کنیم.»

وی گفت: «ورود شرکای جدید و اعتماد سرمایه‌گذاران باتجربه، اعتبار پروژه ما را تأیید می‌کند. این سرمایه‌گذاری جدید این قدرت را به ما می‌دهد تا همچنان به پیشنهاد راه‌حل‌های نوآورانه برای شرکت‌هایی که می‌خواهند محصولات و فرآیندهای خود را با نوآوری متحول کنند، ادامه دهیم.»

بی‌دیمنشیال در جنوا واقع شده است و شامل یک منطقه کارگاهی ۴۰۰۰ متر مربعی بوده که به توسعه، تولید و تجاری‌سازی کامپوزیت‌ها، رنگ‌های کاربردی و روان‌کننده‌های گرافنی و مواد مرتبط می‌پردازد. با استفاده از این بودجه جدید، برنامه بی‌دیمنشیال برای استخدام متخصصان، توسعه‌دهندگان کسب و کار و مدیران تجاری قابل اجرا می‌شود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا