استان ها

مسئولان برای حل مشکلات پیشقدم شوند

مجله تفریحی زیباروز/ فارس یکی از اعضای جامعه روحانیت شیراز تاکید کرد: همه مسئولان نظام باید پیشقدم شوند و به سراغ مردم بروند و مشکلات آنها را حل کنند و مردم برای نظارت بر مشکلات و مسائل به ادارات مراجعه نکنند و پشت درهای بسته منتظر بمانند و پاسخ درست را بگیرند. انجام ندهید.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علیرضا حدائق روز شنبه 14 آذرماه در حاشیه بازدید میدانی از کوی زهرا که با حضور شهردار منطقه 2 و مدیرعامل سازمان پسماند شیراز برگزار شد افزود:

وی با اشاره به سخنان امام صادق (ع) مبنی بر اینکه «ایمان به خدا و سعادت مردم دو ویژگی برتر از آن نیست»، گفت: امروز در محضر زهرا (س) شاهد هستیم. که مدیران شهری همواره تلاش کرده اند تا مشکلات این محله به بهترین شکل ممکن حل شود، امیدوارم سایر مدیران نیز بر این رفتار نظارت کرده و برای رفع مشکلات مردم اقداماتی انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه منصوریه مردم سالاری و حضور انسانی را از نکات برجسته پیامبر اسلام دانست و خاطرنشان کرد: دو مشکل در محله کوی زهرا و پاکسازی محیط زیست وجود دارد که با حضور شهردار به آن رسیدگی شده است و نوع دوستی در بین مسئولان امری مهم است. مکانی برای لذت.”

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، در این بازدید قول داده شد بزرگترین مشکل و درخواست اهالی شهرستان بهار برای اصلاح سه هکتار از اراضی متروکه این منطقه برطرف شود.

تمرکز بر مردم عنوان مجموعه شهرداری است

شهردار منطقه 2 شیراز در حاشیه این بازدید با اعلام آمادگی برای بازسازی این زمین متروکه گفت: متاسفانه این زمین به محل تجمع معتادان و قلدران تبدیل شده است که در این راستا از تمامی دستگاه های ذیربط تقاضا داریم تا برای حل این مشکل همکاری کنند.» من یک مشکل دارم.

غلامرضا شهریاری با بیان اینکه مردم سالاری و حضور در بین مردم منطقه و حل مشکلات آنها از اولویت های شهرداری منطقه 2 است، گفت: در واقع مردم مالک شهر و شهرداری هستند و ما مردم هستیم و باید بپذیریم. گام هایی برای حل مشکلات مردم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری شیراز نیز پاکبانان و سازمان پسماند را آماده خدمت رسانی شبانه روزی به مردم دانست و گفت: یکی از برنامه های ما فرهنگ سازی و برنامه ریزی برای پاکیزه نگه داشتن شهر است که خوشبختانه شاهد خوبی است. ما میدان هستیم.

وی با بیان اینکه جمع آوری زباله برای هر محله به صورت جداگانه یا حتی روزها برنامه ریزی شده است، افزود: از مردم می خواهیم زباله های خود را در تاریخ های اعلام شده در سطل ها و محله های مشخص شده دفع کنند.

خوشبخت گفت: شهروندان از قرار دادن زباله در معابر به غیر از ساعت و تاریخ های اعلام شده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا