اجتماعی

ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یک طرفه شدن جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مجله تفریحی زیباروز، با اشاره به حجم ترافیک در مسیر بازگشت از شمال کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده‌های ماسال ، میانک ، هزارچم ، هریجان و حدفاصل آتشگاه تا کندر هستیم. در همین راستا نیز برابر هماهنگی‌ها و تمهیداتی که پیشتر در نظر گرفته شده بود، تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور چالوس از میدان امیر کبیر و ابتدای آزادراه تهران – شمال مسیر تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

وی ادامه داد: با تخلیه کامل بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال جاده چالوس، این محور در مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد تا تخلیه بار ترافیکی سریع‌تر انجام شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا  افزود:‌ در محور هراز تردد از هر دو مسیر در حال انجام است. لذا رانندگان و مسافرانی که قصد سفر ضروری به شمال کشور را دارند، می‌توانند از محورهای هراز و فیروزکوه برای سفر به شمال استفاده کنند. هرچند توصیه پلیس این است که زمان سفر رفت خود را به فردا موکول کنند.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا