استان ها

همراهی و همکاری مردم برای کنترل خاموشی‌ها در لرستان موثر است

مجله تفریحی زیباروز/لرستان استاندار لرستان گفت: همراهی و همکاری خوب مردم، اقدامات مدیریت بار در بخش‌های اداری، صنعتی، کشاورزی، سبب جلوگیری از خاموشی‌ها در شبکه توزیع برق به‌ویژه در بخش‌های خانگی، تجاری و ادارات خواهد شد.

فرهاد زیویار شامگاه جمعه ۲۳ تیرماه در بازدید از مرکز کنترل دیسپاچینگ شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه سال گذشته با مدیریت انجام شده در شرکت توزیع برق استان، کمترین خاموشی‌ها را شاهد بودیم، اظهار کرد: این موضوع هم‌اکنون و در سال جاری مداومت پیدا کرده است و تاکنون هیچ‌گونه خاموشی بابت کمبود نیروی برق اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه برخی موارد محدود خاموشی به دلیل خروج برخی شبکه‌ها از مدار بوده است، گفت: از زحمات مجموعه شرکت توزیع برق استان و همراهی و همکاری خوب مردم لرستان تشکر می‌کنم.

استاندار لرستان افزود: اقدامات مدیریت بار در بخش‌های اداری، صنعتی، کشاورزی، سبب جلوگیری از خاموشی‌ها در شبکه توزیع برق به‌ویژه در بخش‌های خانگی، تجاری و ادارات خواهد شد.

زیویار با اشاره به مدت‌زمان باقی‌مانده از فصل تابستان و گرمای ادامه‌دار هوا ابراز امیدواری کرد که با فرهنگ بالای مردم و مشترکان لرستان در مصرف بهینه برق و با همت و تلاش کارکنان صنعت برق استان، شاهد قطعی برق در  نباشیم و هیچ خانه‌ای در این دیار با قطعی برق مواجه نباشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا