حوادث

پایان خوش یک گروگانگیری نافرجام در پاکدشت

مجله تفریحی زیباروز/تهران فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری فردی که با سلاح گرم برادر خود را در منزل به گروگان گرفته بود، خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی صبح دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با اعلام جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اختلاف خانوادگی منجر به گروگانگیری در پاکدشت، بلافاصله موضوع به پلیس شهرستان اعلام و ماموران انتظامی ظرف مدت کوتاهی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد، فردی برادرش را در منزل با یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی به گروگان گرفته است که در این ارتباط ماموران مجرب و کار آزموده انتظامی با سعه صدر و با توجه به وضعیت روحی و روانی گروگانگیر، تلاش خود را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: سرانجام پلیس با مذاکره گروگان‌گیر را دعوت به آرامش کرده و با شگردهای خاص پلیسی وی را دستگیر و در امنیت کامل گروگان را آزاد کرد.

سردار عزیزی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی از متهم و انتقال وی جهت سیر مراحل قضائی به مقر انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، گروگانگیر تحت تاثیر اختلافات خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.
انتهای پیام

 

دکمه بازگشت به بالا