حوادث

کشف انبار مخفیِ مواد مخدر در مهدکودکی در نیویورک

پلیس نیویورک یک انبار مخفی نگهداری از مواد مخدر را در مهدکودکی کشف کرد که چند روز پیش به خاطر مرگ کودکی یک‌ساله‌ بر اثر مسمومیت با مخدر فنتانیل در این مهد، تعطیل شد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز به نقل از پایگاه خبری RNZ نیوزیلند، پلیس در عملیات تجسسی که بعد از تعطیلی مهدکودک آغاز شد، یک دریچه مخفی روی زمین پیدا کرد و پس از گشودن آن، محل اختفای مقادیر زیادی ماده مخدر فنتانیل، مخدرهای دیگر و سایر لوازم جانبی مرتبط با بسته‌بندی مواد مخدر را در زیر زمین کشف کرد.

گزارش‌ها حاکیست که این کودک خردسال بر اثر تماس با فنتانیل جانش را از دست داده است.

عکس‌های منتشر شده توسط اداره پلیس شهر نیویورک بیش از ۱۲ بسته کیسه پلاستیکی مملو از پودرهای قهوه‌ای و سفید را نشان می‌دهد.

جمعه گذشته این کودک در حالی که بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت به دلیل شدت مسمومیت در اثر تماس با مواد مخدر جان باخت.

«نیکلاس دومینیکی» فقط یک هفته در مهد کودک «دیوینو نینو» بود. به گفته پلیس، فنتانیل در اتاق خواب زیر یک تشک پنهان شده بود.

سه کودک دیگر نیز پس از قرار گرفتن در معرض مواد مخدر قوی در این مهدکودک، در بیمارستان بستری شدند و آزمایش ادرار یکی از قربانیان وجود مخدر را تأیید کرد.

به گفته دادستان فدرال، صاحب مهد کودک و مستأجرش با اتهاماتی چون نگهداری مواد مخدر به قصد توزیع که منجر به مرگ این کودک شده و اتهامات دیگر روبرو هستند.

پلیس نیویورک همچنین گفته است حجم مواد مخدر کشف شده می‌تواند باعث مرگ ۵۰۰ هزار نفر شود. بازرسان در این تحقیقات سه دستگاه پرس مورد استفاده برای بسته بندی کیلویی مواد مخدر را نیز کشف کردند.

پلیس گفته است که تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا