استان ها

توصیه‌های پلیسی در تعطیلات نوروز

مجله تفریحی زیباروز/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: شهروندان در صورت سفر وجوه نقد و اشیای قیمتی را در منزل نگهداری نکنند و از سپردن منازل خود به افراد غیر مطمئن خودداری کنند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سردار حمید هداوند روز یکشنبه ۲۸ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های انتظامی اعم از گشت‌های خودرویی، موتوری و پاس پیاده برای پیشگیری و مقابله با جرایم در نقاط تعیین شده به صورت ویژه فعال شده اند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر گشت‌های انتظامی برای ایست و بازرسی، تیم های ترافیکی نیز همگام با سایر رده‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر شده اند.

وی افزود: شهروندان در صورت سفر وجوه نقد و اشیای قیمتی را در منزل نگهداری نکنند و از سپردن منازل خود به افراد غیر مطمئن خودداری کنند.

سردار هداوند یادآور شد: مسافران هنگام استفاده از تفرجگاه ها ضمن استفاده از قفل فرمان و تجهیزات ایمنی حتی الامکان از محل امن برای پارک خودرو استفاده کنند.

وی افزود: افرادی که به هر دلیل قصد جابجایی اثاث دارند حتما باید مجوز از کلانتری محل داشته باشند در غیر این صورت هرگونه جابجایی اثاث ممنوع خواهد بود.

فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر ۲۵ پاسگاه انتظامی ۱۰ ایستگاه سیار نیز برای حفظ امنیت مردم فعال شده است .

وی دربخش دیگری از سخنان خود به کشف ۲۰ تن مواد مخدر در سال جاری در استان البرز اشاره کرد و گفت: طی این مدت کشف مواد مخدر بیش از ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

سردار هداوند یادآورشد: امسال ۲۳ هزار و ۹۲۲ معتاد جمع آوری شدند که تعداد سه هزار و ۹۱۷ نفر آنها معتاد متجاهر بوده که به کمپ‌های ۱۵ و ۱۶ معرفی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا