استان ها

آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه نجاری در همدان

مجله تفریحی زیباروز/همدان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه نجاری در همدان خبر داد.

سیدصادق پورسینا در گفت‌وگو با مجله تفریحی زیباروز، اظهار کرد: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی همدان پس از اطلاع یافتن از وقوع این آتش‌سوزی در ساعت ۲۲:۰۳ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن به سرعت آتش‌وشانان ایستگاه‌های دانش و مرکز را به محل حادثه واقع در خیابان کرمانشاه اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل و در ارزیابی اولیه مشاهده کردند که یک باب کارگاه نجاری به مساحت حدوداً ۱۰۰ مترمربع طعمه آتش‌ شده است و شعله‌های آتش از داخل این کارگاه به بیرون زبانه می‌کشد و هر لحظه احتمال سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور وجود دارد.

پورسینا اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز کارگاه، از دو ضلع اقدام به اطفای حریق کرده و پس از دقایقی تلاش مستمر حریق را به طور کامل اطفاء کردند.

وی مطرح کرد: نیروهای آتش‌نشانی همزمان با مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به سایر ساختمان‌های مجاور، برای یافتن محبوسان احتمالی به جستجو در داخل کارگاه مشغول شدند که خوشبختانه این حادثه هیچ محبوس و مصدومی در پی نداشت.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا