حوادث

افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در سمنان

مجله تفریحی زیباروز/سمنان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از افزایش ۹ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در مدت ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سرهنگ سید امیر حسین موسوی ۳ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارکنان سخت کوش و خستگی ناپذیر مبارزه با مواد مخدر استان در مدت ۱۱ ماهه اول مسال با انجام اقدامات هوشمند پلیسی و عملیات های متنوع و مختلف موفق شدند نسبت به مدت مشابه سال قبل به افزایش ۹ درصدی انواع کشفیات مواد مخدر دست پیدا کنند.

وی به افزایش ۱۰ درصدی دستگیری معتادان متجاهر در مدت ۱۱ ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: در طول این مدت موفق به افزایش ۲۴ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل شدیم.

سرهنگ موسوی با بیان افزایش ۶ درصدی طرح های کنترلی و انهدام باندهای مواد مخدر اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون افزایش دو درصدی توقیف وسایل نقلیه را در کارنامه خود دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه پلیس تمام توان قد در برابر عمده و خرده فروشان مواد مخدر ایستاده و یا پس نخواهد کشید ، افزود: اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده ها می شود و پلیس با همکاری دستگاههای مسئول در این زمینه با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می کند.

انتهای پیام

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا