استان ها

ایجاد سکوی نشر دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، حمید افتخاری در نشست پژوهشی کتابخانه ها و نشریات علمی که در دفتر معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد، مجلات مستقل گزارش دادند. و اظهار داشت: اشاعه علم، فناوری و دانش در کشور به ویژه در حوزه دانشگاهی است و علاوه بر حمایت باید آنها را به کیفیت مطلوب برسانیم.

مدیرکل کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و ساینتولوژی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تنها مرجع مسئول در این زمینه اعتبار سنجی مجلات علمی دفتری برای ارزیابی و تشویق مقالات هستند. تعداد زیادی از مجلات دانشگاهی باید رشد کنند که در این صورت اساتید نیز می توانند از امتیاز برای پیشرفت استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:

ایجاد خط تولید فناورانه با رویکرد حمایتی و سرمایه گذاری بلندمدت


جواد بهارآرا، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد نیز گفت: این معاونت در سال 1401 اقدامات جدی برای ارتقای کیفیت مجلات و مدرک دیپلم آنها انجام خواهد داد. گروه های تحقیقاتی در صورت داشتن ظرفیت لازم از نشریات تخصصی آنها حمایت می شود.

علی دبیری، مدیرکل پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز گزارشی را در تشریح وضعیت ارائه کرد. سیستم مجله نشریات فعال این واحد دانشگاهی مورد توجه قرار گرفت و سپس مدیران مسئول و سردبیران مجله مشکلات و مشکلات خود را مطرح و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه کردند.

به گزارش آنا، حمید افتخاری مدیر کل علم سنجی و انتشارات با مدیر کل کتابخانه ها، مجلات، ناشران وی در پایان از مرکز اسناد و کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بازدید کرد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا