استان ها

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی

حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، مصداق عینی تجاوز به خاک پاک کشورمان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، روابط عمومی این سازمان بیانیه صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

انالله و انالیه راجعون

جنایت رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران به دمشق و شهادت مظلومانه 7 تن از فرماندهان و نیروهای غیور ایرانی در این حادثه، نمادی آشکار از سبعیت و درنده خویی رژیمی محسوب می‌شود که این روزها بابت شکست در جنگ غزه بیش از پیش به سوی تباهی و نابودی مطلق گام بر می‌دارد. اقدام اخیر رژیم اشغالگر قدس واکنشی از سر استیصال و ناتوانی در میدان نبرد نظامی، منطقه‌ای و جهانی بوده و قطعا عواقب و تبعات سخت تر از حد تصور صهیونیست‌ها را برای آنها به همراه خواهد داشت. 

حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، مصداق عینی تجاوز به خاک پاک کشورمان محسوب می‌شود. قطعا این تجاوز آشکار بی پاسخ نخواهد ماند و رژیم اشغالگر قدس با پاسخ قاطعانه، هوشمندانه و قطعی کشورمان مواجه خواهد شد.

از سوی دیگر، تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به یک سفارتخانه ، نقض آشکار کنوانسیون جهانی وین به شمار می آید و قطعا این تجاوز در دادگاههای بین المللی از سوی نهادهای ذی ربط مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جنایت صورت گرفته در دمشق را قویا محکوم کرده و شهادت هفت تن از مستشاران متعهد ایرانی در این حادثه را به ملت ایران ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و بازماندگان این شهدای گرانقدر تسلیت می گوید. 

دکمه بازگشت به بالا