استان ها

بیانیه گام دوم با دید کاربردی متخصصان از حالت شعاری خارج شود/ نقش کمرنگ عوامل اجرایی در عملیاتی‌شدن بیانیه

دانشگاه با انقلاب / 197 روحانی مقدمه در مصاحبه با آنا:

گروه استان های خبر آنا با صدور بیانیه ای درباره گام دوم انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 97 توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به وظیفه و مسئولیت علمی تحت این منشور ، دکتر محمد مهدی طهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه (دبیرخانه مرکزی و دبیرخانه های استانی) را اعلام کرد.

سرپرست استان ، نماینده ولی فقیه در استان ، معاون فرهنگی دانشجویی استان ، مسئول بسیج دانشکده دانشگاه اسلامی آزاد ، افسران بسیج کارکنان و دانشجویان استان ، سه استاد نخبه باسیا که توسط شورای مرکزی دانشگاه اسلامی آزاد انتخاب شده اند.


بیشتر بخوانید:

بیانیه در مورد گام دوم انقلاب باید گفتمانی و جاری شود

دانشگاه ها باید زمینه را برای اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب فراهم کنند

تبدیل اهداف اعلامیه در گام دوم انقلاب به یک مطالبه عمومی


حدود دو سال پس از اعلام مقام معظم رهبری و حدود یک سال و نیم پس از اعلامیه توسط دبیرخانه راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان ها ، آنا با دبیر این کارگروه ها در مراکز استانها برای توضیح اقدامات انجام شده

بیانیه را به صورت حرفه ای بررسی کنید

رئیس باسی ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ، در گفتگو با آنا در مورد اقدامات و برنامه های اجرا شده در دبیرخانه راهبردی بیانیه انقلاب اسلامی استان سمنان در گام دوم ، گفت: مقام معظم رهبری شکل گرفت و کارگاهها و جلسات تخصصی برگزار شد.

محمد روحانی مقدم گفت: در میان جلساتی که به همین منظور برگزار کردیم ، یک سری جلسات همفکر با اساتید با هدف تبیین و اجرای اعلامیه دومین گام انقلاب بود ، تصمیم بر این شد که کارگروه های تخصصی تشکیل شود و بیانیه ها بررسی شود حرفه ای “.

رئیس باسی ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: برگزاری دستور کار برای تبیین گام دوم انقلاب نیز در دستور کار قرار گرفت و با دعوت از اساتید برجسته از جمله یعقوب توکلی ، عضو هیئت علمی دانشگاه اسلامی آموزش و پرورش ، حضور 90 استاد. این بیانیه و الزامات اجرایی آن برگزار و توضیح داده شد.

به گفته وی ، نشست دستاوردها و کارایی سیستم ، سخنرانی در مورد سیر تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 با حضور حجت الاسلام دهرویه ، مبلغ حوزه علمیه قم و کارگاه مجلس در سطح انقلاب اسلامی 60 استاد نیز حضور داشتند.

محمد روحانی مقدم

این استاد دانشگاه گفت: در این راستا ما از برنامه های مشترک غافل نشده ایم و با برگزاری مسابقه ای در کتابخوانی بر اساس کتاب اصول قرآنی از مرحله دوم سعی در جذب اساتید ، دانشجویان و کارکنان آزاد اسلامی داریم از این نظر دانشگاه در استان سمنان. “

رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه های اسلامی سمنان در مورد موانع تحقق بندهای گام دوم و انتظارات جامعه دانشگاهی به آنا گفت: “آنچه از این گفته می توان نتیجه گرفت کاربرد آن در جامعه و انتظارات مردم از سازمانهای اسلامی ، “و این برای عوامل اجرایی اهمیت چندانی ندارد و لازم است که کلیه نهادهای دولتی و غیر دولتی هنگام صدور بیانیه کوشا و متعهد به اجرای آن باشند.

روحانی ق مقدم افزود: اظهارات گام دوم محدود به مراکز علمی و آموزشی نیست و انتشار و برقراری ارتباط بین دانشگاه ها و صنعت در ارائه مطالب اظهارات و اظهاراتی که کارشناسان تجزیه و تحلیل و توضیح می دهند و فراتر از حالت های شعار است ، ضروری است. . به عنوان سند چشم انداز سیستم تأیید شود.

وی در مورد فعالیت های ارتباطی انجام شده با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، حوزه فرهنگی و دانشگاه بسیج گفت: دفتر نهاد و اساتید بسیج در اجرای برنامه ها همکاری چشمگیری داشتند و در برخی جلسات و در کارگاه های آموزشی آنها به عنوان مدرس عمل می کردند.

برگزاری همایش با حضور حوزه های علمیه و مراکز تحقیقاتی

روحانی گفت: جلسات مشترکی با حوزه های علمیه و مراکز تحقیقاتی برگزار شد که نتیجه آن برگزاری دو کنفرانس مشترک با عنوان “مطالبات گام دوم انقلاب از اندیشه تا عمل” و “نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب “.

انتهای پیام / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا