استان ها

تشریح مشکلات ۴۰ تولیدکننده استان در حضور وزیر اقتصاد

تشریح مشکلات ۴۰ تولیدکننده استان در حضور وزیر اقتصاد

۴۰ تولیدکننده استان مرکزی عصر جمعه در نشستی با حضور وزیر اقتصاد و استاندار مرکزی، چالش ها و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه ، استاندار مرکزی در نشست رفع موانع تولید با فعالان اقتصادی گفت: ۴۰ مورد از مسائل مربوط به تولیدکنندگان ،صنعتگران و فعالان اقتصادی استان مرکزی در حضور وزیر اقتصاد و دارایی،مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی مطرح و تصمیمات مناسبی در جهت رفع مشکلات اتخاذ شد.

 مخلص الائمه با بیان اینکه صنعتگران با موانع و محدودیت‌های بانک مرکزی در خصوص پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان آشنا می باشند ،افزود:امید داریم مسائل مطرح شده به صورت ویژه دیده و چرخ تولید و صنعت با شتاب بیشتری در استان به حرکت درآید.

استاندار مرکزی اظهار کرد: مسایل ارزی، تعدد بخشنامه‌ها، تخصیص ارز نیمایی و صادراتی، ورود ماشین‌آلات صنعتی، سخت و زیان آور بودن مشاغل کارگری، دریافت تسهیلات بانکی با کارمزد بالا، ضمانت‌نامه ارزی تولیدکنندگان، رفع توفیق بانکی اموال هپکو، توقف سپرده ریالی و مطالبات دارویی از دولت از مهم ترین مشکلات تولید کنندگان استان مرکزی بود که در حضور وزیر اقتصاد و دارایی مطرح شد.

وی تصریح کرد: حذف ارز ترجیحی، عدم اجرای قانون رفع موانع تولید، مشکل ارزی صنعت آلومینیوم‌، انتقال سود سهام، تجدید نظر در قیمت‌گذاری دستوری در محصولات شوینده و امور دارویی، دلسردی سرمایه‌گذاری خارجی، لغو تخصیص ارز بانک مرکزی، دریافت تسهیلات ریالی برای صدور تجهیزات و مشکلات دارایی و مالیات بخشی دیگری از مطالبات و مشکلات ۳۶ واحد تولیدی و صنعتی استان مرکزی بود که در این نشست با حضور وزیر اقتصاد و دارایی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا