استان ها

تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه سمنان پایین‌تر از میانگین کشوری‌ است

تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه سمنان پایین‌تر از میانگین کشوری‌ است

مجله تفریحی زیباروز/سمنان استاندار سمنان گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه سمنان پایین‌تر از میانگین کشوری‌ است.

سید محمدرضا هاشمی، امروز سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ در نشست تبیینی با اعضای اتاق های اصناف استان با محوریت افزایش مشارکت در انتخابات در محل سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: صنوف استان سمنان تاکنون همراهی های مطلوبی در برهه های مختلف در راستای پیشبرد سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم داشتند.
این مقام ارشد اجرایی ادامه داد: کسبه، بازاریان و اصناف با همراهی مردم می توانند در راستای تقویت و تحکیم بیش از پیش اقتدار، امنیت و جایگاه نظام جمهوری اسلامی، در امر تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نقش آفرینی موثر داشته باشند.
وی افزود: بر اساس سازمان آمار ایران ، استان سمنان در حوزه های تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همواره از میانگین کشوری پایین تر بوده که تحقق این مهم به واسطه تدین و تعهد مردم ولایتمدار و اصناف استان سمنان است.
هاشمی ادامه داد: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت و کسب جایگاه اول در بین استان های دارای رشد اقتصادی بدون نفت در سطح کشور از دستاوردهای اقتصادی استان است.
استاندار سمنان همچنین بیان کرد: راه اندازی واحدهای راکد، افزایش ظرفیت تولید و همچنین جلوگیری از تعطیلی حتی یک واحد تعطیلی از زمان حضور در استان، از جمله دیگر دستاوردهای اقتصادی است که در سایه همراهی و همکاری مردم و دست اندرکاران امر در استان حاصل شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مشارکت قوی، رقابت واقعی و به دور از بداخلاقی همراه با رعایت اخلاق اسلامی، سلامت و امنیت انتخابات چهار راهبردی است که مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری بر آن تاکید دارند.
استاندار سمنان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “کسانی که مخاطب دارند در خصوص انتخابات وظیفه دارند”، گفت: بازاریان، کسبه و اصناف استان همواره در برهه های‌ مختلف حمایت و پشتیبانی خود را از نظام نشان داده و با هوشیاری و آگاهی همواره پای کار بودند که در امر انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز می توانند با تبیین و اطلاع رسانی به جامعه مخاطبان خود، حضور در پای صندوق های رای و افزایش مشارکت سیاسی، برگ زرین دیگری بیافرینند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا