حوادث

جانباختن مرد ٩٠ ساله در آتش سوزی مغازه متروکه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این کودک چهار ساله در آتش سوزی در یک فروشگاه متروکه کشته شده است.

سید جلال ملکی در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز اظهار داشت: صبح امروز ساعت 16:30 آتش سوزی در یک فروشگاه به سیستم بیست و پنجم آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد و بلافاصله ایستگاه به دنبال آن وارد شد. شماره سه ارسال شد. به محل سقوط هواپیما واقع در خیابان پیروزی ، خیابان شکوفه ، خیابان درودیان

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و دیدند که در فروشگاهی واقع در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قدیمی آتش سوزی رخ داده است. کور بود و پرده ها پایین آمدند ، اما قفل نشده بودند.

مالکی گفت: “آتش سوزی در همان طبقه همکف فروشگاه شروع شد ، قدیمی بود و دیگر کاری نبود ، یک خانواده چهار نفره در طبقه بالا زندگی می کردند و دود به آن طبقه نیز سرایت کرد.” گروهی از آتش نشانان به اوج رسیدند و هر چهار نفر را نجات دادند.

وی افزود: به محض بالا بردن پرده ها مقدار زیادی دود و آتش از فروشگاه خارج شد و آتش نشانان آتش سوزی را آغاز كردند و وارد آنجا شدند. در جریان جستجو ، آتش نشانان جسد سوخته مرد مسنی را پیدا کردند که به گفته همسایگان در همان فروشگاه زندگی می کند.

ملکی گفت: به گفته مردم ، این مرد حدود 4 ساله بود و در وسط طغیان شعله های آتش در انتهای فروشگاه گرفتار شد که نیروهای اورژانس تشخیص دادند وی جان خود را از دست داده است.

وی افزود: کارشناسان در محل حادثه بودند و البته علت اصلی مرگ توسط پزشکان قانونی پس از بررسی دقیقتر اعلام می شود.

به گفته وی ، این عملیات در ساعت 5:56 بعد از ظهر به پایان رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا