حوادث

حمله به هواداران استقلال کار دست شرور معروف داد/ بازداشت «هانی‌کُرده» و ۳ نوچه‌اش از سوی پلیس

به دنبال انتشار تصاویری از حضور یکی از اراذل و اوباش به‌نام پایتخت در تمرین تیم فوتبال استقلال و حمله این فرد به شماری از هواداران این تیم، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری این فرد شرور خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، چند روز پیش ویدیوهایی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار پایتخت معروف به «هانی کرده» در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شده و به شماری از هواداران حمله‌ور شده بود. در پی انتشار این ویدیو، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری این فرد و نوچه‌هایش خبر داد.

سرهنگ بابک نمک‌شناس در گفت‌وگو با مجله تفریحی زیباروز در این‌باره گفت: به دنبال انتشار تصاویری از درگیری «هانی کرده» با شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام بررسی‌های لازم علاوه بر شناسایی این اوباشگر معروف؛ سه تن دیگر از نوچه‌های این فرد را که در این درگیری حضور داشتند، مورد شناسایی قرار  دادند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این افراد، گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، صبح امروز هانی کرده و سه تن از نوچه‌ها و همدستانش که اقدام به ضرب وشتم هواداران تیم فوتبال استقلال شده کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. در حال حاضر این افراد در اختیار پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آنان درباره چرایی این اقدام و دیگر افراد احتمالی مرتبط با این اقدام در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا