حوادث

دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیارد ریالی

آفتابنیوز :

برای اضافه کردن به داود معظمی گودرزی گفت: ۳۱ اردیبهشت مرد ۳۲ سال پیش. صاحب فروشگاه یک ساعت از عمده فروشی به ماندن در اطراف “سعادت آباد” به پلیس فتا مراجعه کرد و با ارائه شکایت به دادسرای ناحیه ۳۱ با موضوع کلاهبرداری از عمل و دستگیری متهم بود به آنها تماس بگیرید.

وی افزود: شاکی در بازجویی های اولیه نگاه این فرد در تماس تلفنی از مغازهاش ، از آنها بخواهید برای خرید, تماشای, راهنما و دیده بان فرماندهان و مذاکرات در قیمت و در نهایت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال موافقت کرد و قرار شد که پس از انتقال وجه به حساب بانکی من., کالاهای خریداری شده به آدرس او ارسال می شود به من.

سرپرست پلیس فتا اسکن فرشنده ادامه دارد خریدار است و مدعی آن بود با توجه به ارزش ریالی کالاهای سفارش داده در چند مرحله مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال در ماه ژانویه در سطح کارتم سپرده که در آن سپرده گذاری از طریق شبکه های اجتماعی و ارسال آنها را به من به آنها کمک کند.

معظمی اضافه شده با توجه به ارز خریدار می باشد ارسال به یک فیشها مدعی شد که ۲۴ ساعت دیگر میزان سپرده خواهد شد و من فکر می کنم این هم به دلیل آن که در پرداخت انجام می شود, دیده می شود, حال, و غیره. و غیره. ادعای خریدار به قبول سفارش و کالا در گمرک به آدرس او ارسال توسط پیک اما پس از ۲۴ ساعت یک میزان سپرده نمی کند باید متوجه شدم در دام کلاهبرداری را به من آموخته.

سرپرست پلیس ، فتا اضافه شده است: با توجه به حساسیت موضوع یک تیم از مقامات آن را به اتمام او در رصدهای اطلاعاتی موفق به اتهامات ۲۸ ساله ساکن مجاورت “افسریه” به شناسایی و رصدهای اطلاعاتی که آنها دریافت کرده اند که متهم سابقهدار و از سوی دیگر با همین عنوان با یک جنایتکار در زندان ارسال شده است.

بیان کرد که عراق به جستجو در دو شماره ۱۰ است که دادستان به عنوان به خوبی به عنوان دیگر پلیس فتا ذکر نشده بود گفت:” تبادل بیانیه همچنین شبیه به این ادعا گفته بود میزان درآمد سفارش در ماه ژانویه در سطح رسوبات جک FM خواهد آنها را ببینید.

معظمی اضافه شده است: با تهیه پیش نویس از قضاوت در متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس فتا به جرم انتسابی پذیرفته شده است و کالا ” دریافت کرده و در سایت های اینترنتی خرید و فروش برای یک قیمت پایین تر از قیمت اصلی میفروخته است.

به گزارش پلیس حاکی از این است که کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری در مجموع مبلغ ۱۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است که به فروش کالا و خدمات به خواستکه قبل از تحویل کالا به خریدار از اینترنت میزان سپرده توسط متقاضی به مطمئن شوید و سپس یک پیام دریافت سپرده از بانک نسبت به ارسال یک محموله سفارش داده شده برای حل و فصل متقاضی عمل را.

دکمه بازگشت به بالا