اجتماعی

رژیم صهیونستی، فرآیند نابودی‌اش را به جلو انداخت/ آمادگی مدیریت بحران برای کمک به فلسطین

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران معتقد است که رژیم صهیونیستی با جنایاتی که اخیرا در غزه مرتکب شد، فرآیند نابودی خودش را به جلو انداخت.

علی نصیری در گفت‌وگو با مجله تفریحی زیباروز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهارکرد:  این روزها که در کشورمان در آرامش و امنیت هستیم و به شکلی عادی زندگی می‌کنیم، در گوشه‌ای دیگر از کره زمین که گوشه‌ای تاریخ‌ساز و قدمگاه پیامبران هم محسوب می‌شود. جنگی سخت شکل گرفته است. جنگی که پلیدترین و وحشی‌ترین موجودات آن را رقم زده و به جان مردم بی پناه و مظلوم فلسطین افتاده‌اند.

وی با بیان اینکه «نمی‌توان از عبارت انسان برای غاصبان رژیم صهیونیستی استفاه کرد»گفت: این جنایتکاران سال‌هاست که از مردم فلسطین و حتی دیگر کشورها اشغالگری و زورگیری می‌کنند. آنها با شکنجه و دزدی و کارهای غیرانسانی، تمام قوانین حقوق بشر و بین‌الملل را هم نقض می‌کنند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی، غیرنظامیان و … گفت: این حمله دیگر حجت را بر همه مردم آزادی‌خواه جهان تمام کرد و امر بر همگان مشبه شد که رژیم صهیونیستی، یک رژیم کودک‌کش، نسل کش است. حالا آنها که بخواهند از این رژیم حمایت کنند، دیگر افرادی هستند که خود نیز همدست و همراه این رژیم هستند.

نصیری با تاکید بر اینکه امروز دیگر غبارها فرونشسته و جنایات رژیم اشغالگر قدس کاملا شفاف در معرض دید مردم جهان قرار دارد، گفت: جالب است آن کشورها که شعار دموکراسی و حقوق بشر و … می‌دهد، چشمشان را در برابر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسته‌اند و حتی توان محکوم کردن آن را ندارند. این ها بهتر است بروند و بمیرند که این چنین قوانین را زیرپا گذاشته و حتی به قوانینی که خودشان برای حقوق بشر و انسان وضع‌کرده‌اند ، احترامی نمیگذارند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اظهارکرد: این رژیم با این جنایاتی که به خصوص در حق کودکان و زنان و غیرنظامیان مرتکب شد، فرآیند نابودی‌اش را به جلو انداخت. انرژی این بمب‌هایی که بر سر مردم مظلوم فلسطین ریخته شد، از بین نخواهد رفت و به زودی به خود غاصبان و جنایتکاران برخواهد گشت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه برابر قوانین و مقررات کشورمان، جمعیت هلال احمر مسئولیت رایزنی‌های بین‌المللی در این حوزه را دارد، گفت: با این وجود سازمان پیشگیری و مدیریت بحران کشور نیز آمادگی خود را برای امدادرسانی و همچنین مشارکت در کمک‌های انسانی و بشردوستانه به مردم غزه را اعلام می‌کند.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا