استان ها

متمردین و معترضین به ماموران فراجا در فهرج دستگیر شدند/یکی از متهمان قصد خلع سلاح ماموران را داشته است

متمردین و معترضین به ماموران فراجا در فهرج دستگیر شدند/یکی از متهمان قصد خلع سلاح ماموران را داشته است

رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از دستگیری دو نفر از متمردین و معترضین به ماموران فراجا خبر داد و گفت: یکی از متهمان قصد خلع سلاح مامور فراجا را داشته است.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز؛ امیرحسین بهجتی در تشریح این خبر افزود: ماموران فراجا در راستای اجرای یک حکم قضایی نیابتی از شهرستان ریگان، ضمن مراجعه به منزل متهم مربوطه جهت توقیف و انتقال خودروی متهم، با امتناع،  اعتراض و تمرد متهمان روبرو شده اند و در پی این ماجرا یکی از افراد قصد خلع سلاح مامور انتظامی را داشته است.

وی با اشاره به این مطلب که متهم قصد جلوگیری از انتقال خودرو به پارکینگ و فرار با خودرو به شهرستان های همجوار را داشته است، تاکید کرد: در این راستا ضمن تمرد از دستور ماموران، یکی از ماموران انتظامی را تا مسیری با خود برده و موجب مجروحیت یکی ازماموران انتظامی حاضر در صحنه نیز شده است.

رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج تصریح کرد: در نهایت ماموران فراجا در یک عملیات تعقیب و گریز، توانستند خودروی مذکور را متوقف و به پارکینگ منتقل نمایند.

بهجتی با اشاره به این مطلب که دستور توقیف این خودرو در پرونده ای با موضوع محکومیت مالی صادر شده است، تصریح کرد: در راستای دستورات رئیس محترم قوه قضاییه و تاکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان کرمان مبنی بر لزوم برخورد قاطعانه با متعرضین به ماموران فراجا، دو نفر از متمردین و متعرضین به مامورین فراجا در شهرستان فهرج که در حین انجام وظیفه  بودند؛ بازداشت شدند.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج افزود: دستگاه قضایی براساس قانون، همواره حامی و پشتیبان نیروهای تلاشگر فراجا در اجرای ماموریت های محوله خواهد بود و با معترضین به جدیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا