حوادث

ماموران قلابی در بهشهر زمین‌گیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سید موسی حسینی با اعلام اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک خودروی پژوی سرقتی در شهرستان بهشهر با ۲ سرنشین مرد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت ، اظهار کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: این افراد که باعنوان مامور یکی از ارگان‌های نظامی اقدام به سرقت خودرو کرده بودند در بازجویی‌های به عمل آمده به زورگیری و سرقت خودرو از شهروندی در تهران اعتراف کردند.

وی از کشف ۶ عدد دستبند، یک قبضه تپانچه بادی، احکام ماموریتی قلابی، وجه نقد و تعدادی تجهیزات نظامی متعلق به متهمان در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

کشف ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران کلانتری و پاسگاه‌های استان در ایام نوروز

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف ۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران کلانتری و پاسگاه‌ها و یگان امداد استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

سید محسن جعفری، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌ها و یگان امداد استان با تلاش شبانه روزی و انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند از ابتدای طرح تاکنون موفق به کشف ۲۶کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۵۶۶ نفر توسط کوپ‌های سطح استان در ارتباط با قاچاق، حمل، نگهداری و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند که از این تعداد ۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ۹۸ خرده فروش مواد مخدر و مابقی آن معتادان متجاهر بوده‌اند.

جعفری از دستگیری ۴۶۴ معتاد متجاهر در اجرای طرح‌های پاک سازی توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان طی این مدت در استان خبر داد و افزود: این افراد با هماهنگی مرجع قضایی به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان تاکید کرد: پلیس با تمام توان برای برقراری امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند و همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با جدیت در دستور کار خود دارد.

دستگیری سارق زورگیر در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارق زورگیر با ۲ فقره سرقت در ساری خبر داد.

علی قیصری در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی تهدید و زورگیری از ۲ نفر از عابران زن پیاده در سطح شهر ساری، مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، بلافاصله پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

قیصری، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به زورگیری و سرقت طلاجات و اموال همراه این دو شهروند اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

دستگیری عاملان آتش سوزی و تخریب اماکن عمومی در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۳ عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی، آتش سوزی عمدی و تخریب اماکن عمومی و خودروی آتش نشانی خبر داد.

عبدالله اکبری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در زیرگذر نوبنیاد شهر زیراب و حمله تعدادی افراد ناشناس به عوامل آتش‌نشانی و تخریب شیشه خودروی آتش‌نشانی که برای خاموش کردن آتش به محل اعزام شده بودند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات پلیسی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی، ۳ متهم اصلی پرونده و از عاملان آتش سوزی و حمله به آتش‌نشانان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، یادآور شد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دکمه بازگشت به بالا