اجتماعی

کشف محموله ۱۲۰ کیلویی موادمخدر با تلاش اطلاعاتی چندماهه پلیس

مجله تفریحی زیباروز/سمنان  فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۲۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و هرمزگان خبر داد. 

سردار جلیل موقوفه‌ئی ۲۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی عناصر اصلی توزیع مواد مخدر در کشور ، مشخص شد این افراد قصد دارند مقادیر زیادی مواد مخدر را از هرمزگان به استان فارس منتقل کنند.

 وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در سطح کشور، اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی بر روی این عناصر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شد، ادامه داد: پس از مسجل شدن زمان و مکان تحویل و نحوه انتقال محموله ، طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان تیم های عملیاتی با هدایت لحظه به لحظه پلیس سمنان موفق به شناسایی خودروی قاچاقچیان و راه پاک کن آن شدند.

به گفته سردار موقوفه ئی، در این عملیات منسجم و غافلگیرانه، هر دو خودرو طی تعقیب و مراقبت و در نهایت تیراندازی پلیس متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی یکی از خودروها ۱۲۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه در آن جاسازی شده بود؛ کشف کردند.

وی از دستگیری سه نفر در جریان این عملیات مشترک خبر داد و خاطرنشان کرد: هر سه متهم این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با روحیه جهادی و پرسنل خدوم آن باعث شده که قاچاقچیان نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا