استان ها

«هرمزگان» رتبه اول تعیین تکلیف و فروش اموال تملیکی در کشور

مدیر املاک استان هرمزگان از افزایش 335 درصدی فروش ملک در استان خبر داد و گفت: هرمزگان رتبه نخست کشور را در زمینه واگذاری و فروش ملک دارد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، «مهدی فتحی» مدیر اموال هرمزگان گفت: در حوزه تعیین تخصیص خودروهای موجود در انبار اموال بندرعباس که به ظن قاچاق در این انبار نگهداری می شد، 165 فقره پرونده کشف شد. تبرئه شد و روند ترخیص این خودروها از گمرک آغاز شد با حکم قضایی

وی افزود: تاکنون 38 خودرو به درخواست مالک از انبار ملک ترخیص شده است و انتظار داریم تا دو هفته آینده تمامی خودروها به درخواست مالک ترخیص شوند.

مدیر املاک استان هرمزگان گفت: در فروش املاک انباری نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته ایم. به همین ترتیب با رشد 335 درصدی به 870 میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: این فروش دارایی های متعلق به کالاهای سپرده شده گمرک شهید رجایی شامل تجهیزات، ماشین آلات، مواد اولیه و سایر کالاها است که در نهایت با استقرار تیم تخصیص به فروش رسید.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: استان هرمزگان در زمینه واگذاری و فروش اموال و در زمینه امحای کالاهای مضر برای سلامت جامعه که مورد تایید سازمان غذا و دارو نبود رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد. سازمان کشور و سایر مراجع صدور مجوز همچنین استان هرمزگان رتبه اول کشور را دارد.

46

دکمه بازگشت به بالا