استان ها

شناسایی و دستگیرعاملان توزیع و فروش دارویی خارج از چرخه توزیع در هرمزگان

مجله تفریحی زیباروز / هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی استان ، 11 عامل فروش مواد مخدر خارج از چرخه توزیع شناسایی و دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری در توضیح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی به منظور برخورد جدی با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر خارج از چرخه توزیع ، انجام اقدامات فنی-اطلاعاتی و استفاده از روش های پلیس و گشت های مخفی و باز در مناطق مختلف شهر بندرعباس انبار و انبوهی از اقلام پزشکی و بهداشتی مربوط به بیماری عروق کرونا ویروس قلب را در یکی از محلات این شهر شناسایی کرد و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی افزود: با هماهنگی قوه قضائیه ماموران با تشکیل تیم به محل مورد نظر اعزام شدند و به دلیل شرایط نادر پزشکی در کشور و استان در بازرسی دقیق از یک ملک ، 11 هزار و 152 قلم آمپول و قرص نادر برای فروش به آنها احتکار را با هزینه زیاد و خارج از چرخه کشف کردند.

به گفته کارشناسان مربوطه ، فرمانده انتظامی شهرستان هرمزگان ارزش مواد مخدر قاچاق را 13 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: و برای بررسی بیشتر به این واحد منتقل شد.

یک مقام ارشد پلیس استان ضمن سرکوب انبوه کالا ، از مردم پرسید: در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق ، باید به پلیس فوریت های پزشکی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا