حوادث

هشدار پلیس راهور؛ پایان هفته زمان مناسبی برای سفر به استان‌های نیمه شمالی نیست

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش بینی هواشناسی از اواخر هفته جاری تاکنون بارش برف و باران در 12 استان کشور، گفت: این روزها زمان مناسبی برای سفر به نیمه شمالی کشور نیست.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروزوی در این خصوص گفت: توجه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه هفته جاری بارش برف و باران در اکثر محورهای استان های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران و البرز آغاز می شود. همچنین در بیشتر استان های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، زنجان، قزوین و گیلان بارش باران پیش بینی می شود.

راهور ناجا ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ، ادامه داد: بر این اساس ، رانندگان باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند و شهروندان می دانند که شرایط مناسبی برای سفرهای غیر ضروری در پایان این هفته ، به ویژه در نیمه شمالی کشور.

وی افزود: اگر این روزها هموطنان قصد سفر فوری دارند ، لازم است زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند. همچنین با توجه به شرایط بارانی و لغزنده جاده، فاصله طولی مناسب را رعایت کرده، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، ضمن اطمینان از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، یک وعده غذایی مناسب به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا