حوادث

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین- کرج – تهران/ بارش برف و باران در هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در سه جاده منتهی به تهران خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز. وی درباره آخرین وضعیت محورهای ترافیکی کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و بزرگراه تهران – شمال و مسیر رفت و برگشت محور قزوین – رشت روان است.

وی ادامه داد: در محور کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمالشهر ترافیک نیمه سنگین، در محور قزوین – کرج – تهران در محور کمالشهر، پل فردیس و گرمدره ترافیک نیمه سنگین و در برخی از نقاط تهران ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود. محور تهران – شهریار

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده ها گفت: در محور هراز شاهد بارش برف و باران هستیم و در محورهای چالوس و فیروزکوه، محور تهران – شمال و محور قزوین – رشت اختلال خاصی وجود ندارد. همچنین بارش برف و باران در برخی مناطق استان تهران و در برخی مناطق استان های مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و کرمان بارش باران قابل مشاهده است.

رئیس مرکز اطلاعات راهنمایی و رانندگی و نظارت پلیس راهور به رانندگان توصیه کرد با توجه به شرایط جوی جاده ها، سرعت مطمئنه را رعایت کرده و فاصله مناسب با سایر خودروها را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و نظارت پلیس راهور در پایان با اطلاعیه شماره 120 تصریح کرد: لازم است رانندگان قبل از حرکت از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها مطلع شوند تا بتوانند برنامه ریزی مناسبی داشته باشند. ورود آنها مقصد آنها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا