استان ها

همه ایران به احترام نام مس کرمان کلاه از سر بردارد/این تیمِ مس؛ رویایی‌ترین تیم تاریخ باشگاه مس کرمان

همه ایران به افتخار نام مس کرمان کلاه بگذارند / این تیم مس;  رویایی ترین تیم تاریخ باشگاه مس کرمان

در روزهایی که مس کرمان با بردهای ارزشمند خود همه ایران را شگفت زده کرد، عده ای می خواهند برای این تیم حاشیه های متفاوتی ایجاد کنند تا آن را از هدف اصلی خود دور کنند، اما با توجه به تمام حواشی و نتایجی که نارنجی پوشان در لیگ تیمی کسب کرده اند. ، احترام به مس کرمان کلاه از سر برداشت.

به گزارش خبرنگاران ورزشی خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز؛ پس از گذشت روزهای پایانی و افشای نظرات برخی افراد، اینها کسانی هستند که با هزینه های گزاف تیم خود نتوانستند به اهداف خود برسند و با حواشی مختلف می خواهند اتحاد ارتش نارنجی ها را بشکنند. در مقابل این افراد یک تیم بزرگ قرار دارد که توسط سه نفر رهبری می شود که آوارهای ناجوانمردانه را به خوبی تحمل کردند و اجازه ندادند این حملات غیراخلاقی به هیچ یک از آنها آسیب برساند.

در روزهای اخیر شاهد حاشیه های بسیاری از تیم های رقیب مسا کرمان برای این تیم موفق بودیم که توهمات ناجوانمردانه می خواستند کار را برای مسا کرمان سخت کنند اما درایت کرمانی نارنجی و پشتکار سه عضو اصلی این باشگاه یعنی فرزاد. حسینخانی در این روزهای حساس و نگذاشتند سوالات نادرست سایر تیم ها روی کارشان تاثیر بگذارد.

مس کرمان با برد روز گذشته نشان داد که به هیچ چیز جز هدف اصلی خود فکر نمی کند تا این سفر سخت و ناجوانمردانه را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ای کاش عده ای در این بین روحیه فوتبال منصفانه را خدشه دار نمی کردند و نگاهی به اتفاقات گذشته مرا به یاد اتفاقات شگفت انگیزی می انداخت که در 8 سال حضور مس کرمان در لیگ برتر برای برخی از حریفان مس کرمان رخ داد.

مثلا سالی که مس کرمان نتوانست با تفاضل گل کمتر قهرمان لیگ برتر شود، تیم رقیب چه شد و چگونه آن تیم قهرمان لیگ برتر شد.

در پایان با اشاره به اینکه کل کرمان امید بیشتری را القا کرد، لازم است مس کرمان روزهای سخت را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارد تا عده ای متوجه شوند که هیچ سنگی از رقبای ترسو نمی تواند این قطار در حرکت را متوقف کند. مس کرمان این فصل را پشت سر می گذارد که رویایی ترین تیم تاریخ خود را در لیگ یک کشور دارد و از فرزاد حسینخانی به عنوان سرمربی استفاده می کند و از افرادی مانند محمود محمودی، آرته منهجی، ولی میرزایی، رضا فتح آبادی، عمار پاکزاد و رضا استفاده می کند. حسام یوسفی روی نیمکت خود تیمی ساخته که حالا صدرا را در اختیار گرفته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا