استان ها

پاشازاده: از ابتدا هم می‌دانستم که تیم‌مان سقوط می‌کند/ شاهین را دوست دارم

شاهین ، سرمربی شهرداری بوشهر اظهار داشت: از ابتدا هم من و هم مسئولان می دانستیم که شاهین در حال سقوط است اما من این کار را شروع کردم و هدف من این بود که دیده شود.

در مصاحبه با مجله تفریحی زیباروز ، مهدی پاشازاده در مورد شکست سنگین تیمش مقابل استقلال گفت: “ما موفق شدیم به مدت یک نیمه در استقلال مقاومت کنیم اما از آنجا که هر پنج روز یک بار بازی می کردیم ، تیم ما توانایی خود را از دست داد.” اگر 8 روز مانند بازی با پارس جنوبی داشتیم ، باید روی بدن بازیکنان کار می کردیم و این مشکلات رخ نمی داد. در ابتدای فصل و نیم ، بدن سازی مناسب در این تیم انجام نشد و یکی از دلایل اصلی سقوط این تیم این بود که بازیکنان از نظر بدنی خوبی ندارند.

وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان فعلی بازیکن 90 دقیقه ای نیستند. مخصوصاً وقتی زمان خیلی نزدیک است. این سؤالات فشار زیادی به ما وارد می کند ، اما شما دیدید که در نیمه اول بازی قابل قبولی انجام دادیم و با این بازیکنانی که کیفیت آنها پایین است ، ما در نیمه اول شانسی برای استقلال نداریم ، یک گل به ثمر رساندیم و صد درصد هم گل نکردیم. نتیجه قطعاً تغییر خواهد کرد.

شاهین ، سرمربی شهرداری بوشهر ، اضافه کرد: “استقلالی ها در نیمه دوم با تعویض آنها بیشتر به زندگی آمدند اما تیم ما با تعویض ضعیف تر است زیرا ذخایر ما از کیفیت ضعیف تری برخوردار بود و این به ما دست داد.” هرچه استقلال صدرنشین شد ، تیم هیچ انگیزه ای برای ادامه بازی نداشت. من باید بگویم هر چند که استقلال در گل سوم و چهارم خود خوش شانس بود. همه ما نشان داده ایم که اگر بازی نیمه است ، ما با استقلال و ستاره های او کاری انجام داده ایم که فوق العاده است.

“همه وقتی تیم شاهین را بازی کردم ، تیم را دیدند. تیمی که شاید نتواند چهار پاس گل بدهد ، آنها بیش از 17.18 پاس گل داده اند و در مقابل تیم های بزرگی مانند استقلال و تراکتور خیلی خوب عمل کردند.” از ابتدا هم من و هم افسران می دانستیم که شاهین سقوط می کند ، اما من شروع به انجام آن کردم و هدفم این بود که ببینم. من به اندازه کافی در لیگ 2 و لیگ 1 تمرین کردم ، اما متأسفانه برخی از مردم نمی خواستند کار من را ببینند.

پاشازاده افزود: من شخصی نیستم که بخواهم یک نمایشنامه را اجرا کنم و همه چیز را منفجر کنم. در طی این پنج هفته ، من برای دیدن کارش به شاهین آمدم ، خدا را شکر که او نیز دیده شد و بقیه به روابط موجود بستگی دارد ، زیرا با شایسته سالاری کسی انتخاب نمی شود. به هر حال ، من باید کار خود را به درستی انجام دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او می خواهد در شاهین بماند یا به پیشنهادات خود فکر کند ، گفت: من شاهین را دوست دارم ، اما ابتدا باید ببینیم که با آن تیم چه می گذرد. واگذار خواهد شد یا شهرداری تیمی خواهد داشت و تیم آن هنوز مشخص نیست. سوال دوم این است که اگر پیشنهادی از لیگ برتر وجود دارد ، باید بررسی کنم که در کدام تیم قرار دارد و چگونه کار می کند. من در حال حاضر برنامه خاصی ندارم و باید بررسی کنیم که چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا