استان ها

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان مرداد امسال در همدان

مجله تفریحی زیباروز/ همدان مدیر بانک کشاورزی شعبه همدان از پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: بانک کشاورزی 12 هزار و 752 فقره تسهیلات به مبلغ 15 هزار میلیارد ریال در مزارع تامین کرده است. ازدواج، حمایت، رونق تولید، گلخانه ها تا پایان مردادماه امسال. ، بذر گواهی شده، ماشین آلات و… پرداخت کرد.

هوشنگ حیدرنجیان روز چهارشنبه 18 شهریور در نشست خبری اظهار داشت: میزان وجوه پرداختی بانک کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 107 درصد از نظر مبلغ و 80 درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دو ماموریت اساسی بانک کشاورزی پرداخت تسهیلات در قالب طرح عمومی سازی یارانه ها و بند الف تبصره 18 (اشتغال زایی) است، تصریح کرد: در طرح همگانی سازی یارانه ها، تمامی استان ها به ویژه استان همدان، در برنامه ریزی ها پیگیر بودند و توانستند التهاب و هیجان روزهای اول را کنترل و مدیریت کنند و 2857 فقره تسهیلات به مبلغ 2570 میلیارد ریال در این طرح پرداخت شد.

حیدرنجیان افزود: در قالب بند الف تبصره 18 که به اشتغالزایی اشاره دارد، 3.634 میلیارد و یکصد میلیون ریال به استان ابلاغ شد که به 83 طرح به مبلغ یک میلیارد و 653 میلیون ریال پرداخت شد.

پرداخت 902 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات بند الف تبصره 18 برای سرمایه در گردش و بخشی برای طرح های خلاقانه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در معاونت طرح های خلاق 23 طرح به مبلغ 921 میلیارد ریال و در مجموع 2574 میلیارد ریال پرداخت شد که 72 درصد مبلغ اعلام شده محقق شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان با بیان اینکه 902 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان به دلیل خشکسالی پرداخت شد، یادآور شد: 121 میلیارد ریال حق بیمه از کشاورزان دریافت شد که نشان می دهد خسارت پرداختی 7.5 برابر حق بیمه است. اخذ شده.

بخشودگی 604 میلیارد ریال جرائم کیفری در بانک ها

حیدرنجادیان درباره بخشودگی ربا و تسهیل جرایم گفت: 4823 نفر از مبلغ 604 میلیارد ریال استفاده کردند که درصد تحقق 68 درصد در قالب سیاست های حمایتی دولت بوده است.

وی از بخشودگی 6 درصدی جرایم ربا و عین در هفته دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت شرط گذشت 6 درصد برای تمامی اقشار مطالبات ایجاد شد و 180 نفر از این ظرفیت استفاده کردند. هفته دولت مبلغ 2400 میلیون ریال.

وی با بیان اینکه قسمت دوم مطالبات سیستم بانکی استان مربوط به بانک کشاورزی است، گفت: مطالبات بانک کشاورزی استان همدان بالغ بر 3155 میلیارد ریال است که 35 درصد مطالبات بانک ها را تشکیل می دهد. استان

پرداخت ۷۲ درصد بهای گندم به کشاورزان

رئیس بانک کشاورزی استان همدان درباره خرید تضمینی 316 تن گندم از کشاورزان گفت: 316 تن گندم به مبلغ 36 هزار میلیارد ریال و تاکنون 26 هزار میلیارد ریال معادل 26 هزار میلیارد ریال از کشاورزان خریداری شد. 72 درصد قیمت گندم به گندمکاران پرداخت شده است.

حیدرنجیان با بیان اینکه امسال 343 فقره کمک هزینه تولد یک فرزند به مبلغ 152 میلیارد ریال پرداخت شده است، افزود: همچنین 545 فقره کمک هزینه ازدواج به مبلغ 756 میلیارد ریال که 87 درصد است. وام گزارش شده استان ها

وی یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان طرح 6000 میلیارد ریالی مطرح شد اما هنوز اعتباری به استان ارسال نشده است.

تمام مشکلات لبنیات ربطی به بانک ندارد

این مقام مسئول در خصوص واحدهای غیرفعال تحت مالکیت این بانک گفت: پولجوپریدرندنا بانک هیچ پروژه ای را از چرخه تولید خارج نکرده و سعی کرده چراغ هیچ پروژه ای خاموش نشود و در حال حاضر آماده است تا پروژه های غیرفعال و راکد را به داخل بازگرداند. چرخه تولید .

حیدرنجیان در خصوص عدم فعالیت چندین کارخانه لبنی در استان همدان ادامه داد: آماده احیای کارخانه های لبنی هستیم بنابراین به هر لبنیاتی که بخواهد به تولید بازگردد کمک می کنیم اما همه مشکلات کارخانه های لبنی مربوط به بانک نیست بلکه آنها مشکل دارند. همچنین مدیریت شرکت ها، بازار و غیره را دیده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان همچنین با اشاره به تملک واحدهای لبنی در استان خاطرنشان کرد: واحد لبنیات گل پونا را خریداری کردیم اما قفل نکردیم و فروختیم و در اختیار مالک است.

وی در پایان از پرداخت 924 فقره کارت دومدار خبر داد و گفت: 924 فقره کارت دامدار به مبلغ 303 میلیارد ریال در استان همدان پرداخت شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا