استان ها

پنج هزار و ۱۰۰ نفر بر انتخابات در همدان نظارت دارند

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز استان همدان، حجت الاسلام جلال مرادی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت کامل در استان همدان همچون دیگر نقاط میهن اسلامی اندیشده شده است.

وی گفت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در اوایل سال جاری چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را برای انتخابات مشخص کردند که این مولفه ها جدای از هم و قابل تفکیک نیستند بلکه در متن انتخابات هر چهار مولفه موجود است.

وی با بیان اینکه رقابت یکی از مولفه های اصلی مشارکت به شمار می رود، خاطرنشان کرد: خدشه به سلامت و امنیت انتخابات، مشارکت را بی ارزشی می کند چرا که انتخاباتی که نتیجه اش ابطال آرا و نبود اطمینان به آن انتخابات باشد بی فایده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همدان، اظهار داشت: دشمنان از ماه ها قبل، کاهش میزان مشارت و تحریم انتخابات را مطرح و در این راستا بسیار تلاش می کنند.

حجت الاسلام مرادی یادآور شد: معاندان نظام با تدوین راهبردهای مختلف سعی دارند که با هر ابزار و شیوه ای که شده حتی یک نفر را از حضور در پای صندوق رای نا امید و منصرف کنند.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا