استان ها

یک سوم راه های استان سمنان نیاز به بازسازی دارد


شاهرود – یکی از مواردی که در کاهش تصادفات و بهبود خدمات حائز اهمیت است ، بهبود معابر ، جاده هایی است که بیش از یک سوم در استان سمنان و البته عدم بودجه برای فصل مشترک آنها است.

خبرگزاری آنلاینگروه استانها: بیش از 60 درصد از مسیر 1000 کیلومتری بین تهران و مشهد در استان سمنان است و این استان همچنین 3،784 کیلومتر راه شهری و روستایی دارد که 2.1 درصد از کل راههای ایران اسلامی را تشکیل می دهد. بخش قابل تحمل این است که یک سوم این جاده ها نیاز به بازسازی دارند و ده ها میلیارد دلار اعتبار نیز می طلبد.

هزینه ساخت و یا بهسازی هر کیلومتر از جاده در استان سمنان هر روز با افزایش قیمت ها رو به افزایش است ، اما از طرف دیگر طبق گفته مدیر راه و ترافیک سمنان ، میلیون ها اعتبار برای نوسازی ماشین آلات راه نیاز است. به ویژه ، تعمیر و نگهداری جاده یک معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به فرمان محکم دارد.

در بین کلیه موارد مربوط به راه و حمل و نقل ، اما از بین بردن کانونهای حادثه ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر در صورت بروز حادثه و همچنین اجرای ایمن پروژه ها ، مدیریت مدیریت راه را در استان سمنان بیشتر پیچیده می کند. در سالهای اخیر حوادث جاده ای زیادی رخ داده است که مقصر آن در جاده است یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از گسل ها در جاده ها قرار داده شده است ، بنابراین طبق برخی منابع بسیاری از مدیران راه و شهرسازی شهرداری به دنبال جواب در دستگاه قضایی هستند.

کد N1927372


کلیه محتوای این سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و مجله تفریحی زیباروز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا