اجتماعی

توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان لرستان

مجله تفریحی زیباروز/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان از توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان خبر داد.

همایون عمودی زاده بیست و چهارم فروردین در ضیافت بزرگ افطاری که در قالب پویش مهــرواره در محضر ولی نعمتان و به همت کانون خادم یاران رضوی و همکاری اداره بهزیستی شهرستان خرم‌آباد و با حضور بیش از ۳۰۰ مددجوی بهزیستی و خانواده آنها برگزار شد، به شب قدر اشاره کرد و گفت: از این شب به‌عنوان قلب رمضان یاد شده و از چنان جایگاهی برخوردار است که یک سوره از قرآن به نام «قدر» اختصاص یافته است.

وی افزود: شب قدر یا لیلة‌القدر بر اساس روایات قرآن، ارزشی به اندازه هزار ماه دارد و مؤمنان و روزه‌داران هر ساله در مساجد، تکیه‌ها، حرم امامان یا امامزادگان، حسینیه‌ها یا خانه‌های خود مراسم و اعمال شب قدر را به جا می‌آورند و شب را تا سحر عبادت و شب‌زنده‌داری می‌کنند.

این مسئول در ادامه صحبت‌هایش اظهار کرد: در حال حاضر ۵۴ هزار معلول و ۹۰۰۰ خانوار با جمعیت ۲۴ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی استان لرستان بوده و خدمات متنوع دریافت می‌کنند.

وی به اقدامات اداره کل بهزیستی لرستان در ماه مبارک رمضان نیز گریزی زد و افزود: در این مدت ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از شش میلیاردتومان با همکاری خوب خیرین بین جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شده و این مهم ادامه خواهد داشت.

عمودی‌زاده تصریح کرد: خیرین و حامیان بهزیستی همواره یار و یاور بهزیستی در امر خدمت‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار و مددجویان تحت پوشش هستند.

مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار کرد: یاری خیرین به مددجویان تحت پوشش توانسته در امر تامین معیشت، حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار و تامین هزینه‌های درمان و مسکن راه‌گشا باشد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت همه خیرین گفت: دولت در یک بخش می‌تواند به مددجویان خدمات ارائه دهد و در دیگر بخش‌ها باید با کمک خیرین خدمات ارائه شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا