استان ها

ضرب‌الاجل یک ماهه دستگاه قضایی بردسکن و خلیل‌آباد به مدیر کل راه و شهرسازی

مجله تفریحی زیباروز/خراسان رضوی  دادستان عمومی و انقلاب بردسکن و ریاست دادگستری خلیل‌آباد به مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی فرصت یک‌ماهه دادند.

دادستان عمومی و انقلاب بردسکن و ریاست دادگستری خلیل‌آباد در نامه مشترکی به مدیرکل راه و شهرسازی استان برای بازدید و پیگیری طرح دوبانده نمودن محور بردسکن – خلیل‌آباد و ارائه برنامه عملیاتی مدیریتی خویش در این‌ خصوص فرصت یک‌ماهه دادند.

عباس دررودی‌نیا و سید محمدباقر حسینی به طور مشترک به مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص عدم توجه به عملیات دو بانده نمودن محور بردسکن به خلیل‌آباد هشدار دادند.

دادستان بردسکن و رئیس دادگستری خلیل‌آباد مشترکاً با انتقاد از عدم توجه لازم به دو بانده کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد برای احیای حقوق عامه مردم به‌ فوریت خواستار پیگیری اجرای این طرح و پاسخگویی لازم به مردم شدند.

در پی افزایش آمار تصادفات به خصوص تصادف‌های منتهی به فوت در محور بردسکن – خلیل‌آباد و برای پیشگیری از این حوادث و کاهش آمار تصادفات دادستان عمومی و انقلاب بردسکن و ریاست دادگستری خلیل‌آباد به رئیس پلیس‌راه و اداره راه و شهرسازی هشدار دادند تا با همت مضاعف و مدیریت جهادی و همچنین پیگیری‌های استانی اقدامات عاجلی را در راستای کاهش آمار تصادفات و اصلاح راه محور مربوطه معمول داشته و نتیجه را به شهروندان اعلام نمایند.

عباس درودی‌نیا و سید محمد باقر حسینی در بخشی از اطلاعیه صادره به نماینده مردم بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران حوزه‌های مربوطه به‌عنوان مسئول عالی دولت در شهرستان تأکید نموده‌اند در جهت احیاء حقوق عامه و اجرای وظایف قانونی خویش با فوریت نسبت به پیگیری اجرای طرح دو بانده نمودن محور خلیل‌آباد – بردسکن اقدام و گزارش پیشرفت فیزیکی و مشهود آن را به‌ صورت مستمر به شهروندان ارائه نمایند.

در این اطلاعیه مشترک آمده است، با توجه‌ به آمار وقوع تصادفات فوتی و ضرورت اصلاح ساختاری در صورت عدم توجه و پاسخ لازم، مدیرکل راه و شهرسازی استان از ناحیه مقامات قضایی حوزه‌های مذکور احضار خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا