حوادث

قطع ۱۸ ساعته آب در کمالشهر کرج

آفتاب‌‌نیوز :

شهروندان با ارسال پیام‌هایی از قطع آب در مناطق مختلف کمالشهر و مشکلات زیادی ناشی از این قطعی گفته‌اند. یکی از شهروندان در پیام خود گفته که آب طی مدت اخیر برای ساکنین میلاد ۱۵ از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بامداد قطع می‌شود.

ساکنان مناطقی چون ظفر۱۴، فجر، گلستان، حسن‌آباد، میعاد۲۹، نسترن۳، میعاد ۲۴، میعاد ۸، باغ‌زمانی، ظفر۷، شهرک بوستان و میعاد ۱۰ هم از قطع طولانی مدت و افت شدید فشار آب گلایه کرده‌اند.

به گفته یکی از اهالی میعاد ۷  از چند روز پیش آب از غروب تا حدود پنج صبح قطع می‌شود.

آب در خیابان میعاد ۱۰ هم بنا به گفته شهروندان از هشت شب تا هشت صبح روز بعد قطع و در طول روز هم با افت فشار یا قطعی مجدد مواجه است.

ساکنین خیابان میلاد۱۳ هم نسبت به قطع آب از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد گلایه دارند. وضعیت در خیابان فجر ۱۵ هم از یک هفته گذشته به همین شکل بوده و از عصر قطع می‌شود.

یکی دیگر از شهروندان کمالشهری در پیامی اعلام کرده که آب در محل سکونت آنان از هفته گذشته در وقت صبح با افت فشار شدید مواجه و از ساعت ۱۵ هم قطع می‌شود.

وجه مشترک اغلب پیام‌های دریافتی قطع ۱۲ ساعته و بعضاً تا ۱۸ ساعته آب در کمالشهر است که شرایط بسیار سختی را برای ساکنین این منطقه ایجاد کرده است.

مجله تفریحی زیباروز این موضوع را از شرکت آب و فاضلاب استان البرز و آبفای کمالشهر تا حصول نتیجه و رفع مشکل مردم پیگیری خواهد کرد.

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا