استان ها

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس آذربایجان غربی

زنگ مبارزه با استکبار در مدارس آذربایجان غربی

زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت نمادین با حضور مسئولان فرهنگی و سیاسی استان آذربایجان غربی در مدرسه فرهنگی شهید مدنی ارومیه و سایر مدارس شهری و روستایی این استان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از آذربایجان غربیجواد جنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز چهارشنبه در مراسم زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی به مناسبت روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی که در محل شهید مدنی برگزار شد، گفت: مدرسه فرهنگی ناحیه یک آموزش و پرورش شهر ارومیه، «کشورهای استکباری مستقیماً دانش‌آموزان و نوجوانان ما را نشانه گرفتند.

جواد جنگی افزود: دشمنان از هر نقطه ای می ترسند، آن نقطه را هدف قرار می دهند و امروز حجاب و حیا دختران ایرانی ترس را در دل دشمنان می اندازد.

وی با تاکید بر اینکه تربیت دانش آموزان با اخلاق بر اساس آموزه های قرآنی گامی در مسیر استکبارستیزی است، ادامه داد: استقلال، آزادی و نظام جمهوری اسلامی از دستاوردهای مهم دانش آموزان انقلاب اسلامی است.

جنگی تصریح کرد: دانش آموزان باید با آموزش و خودسازی بر دشمنان خود پیروز شوند.

وی یادآور شد: تسلیم نشدن در برابر مستکبران از مهمترین اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راستا نظام آموزشی دانش آموزان را با این فرهنگ متعالی آشنا می کند.

معاون اجرایی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: ارزش زن در جامعه بالاست و این ارزش باید همیشه و همه جا حفظ شود.

سرهنگ پاسدار مهدی رضوی تاکید کرد: از بدو تأسیس جمهوری اسلامی ایران، زن، زندگی و آزادی معنا پیدا کرد و این نشان دهنده اهمیت نقش زن در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انسانیت در بستر معنویت در این کشور شکل می گیرد و فرهنگ ما فرهنگ امام حسینی و مبتنی بر احترام به والدین است.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 به i رای دهید 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا