استان ها

۱۰ خدمت شرکت گاز آذربایجان‌غربی، غیرحضوری شد

به گزارش اخبار اینترنتی آذربایجان غربیآرش پرسا بیان کرد: دو سال پیش 22 سرویس شرکت گاز استان به دفاتر پیشخوان برون سپاری شد که هم اکنون حدود 10 مورد از این خدمات علاوه بر باجه ها، مشترکان و متقاضیان می توانند به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: مشترکین و متقاضیان می توانند از خدمات عیب یابی و تصحیح قبض یا تحویل کپی آن، تصحیح آدرس و ثبت شماره کنتور مشترک، تست کنتور گاز، نصب شیر گاز شهری استفاده کنند. ، وصل مجدد گاز. جریان، ارائه مشخصات محاسبه حساب، افزودن یا تغییر شماره تماس و کد پستی در سایت شرکت گاز آذربایجان غربی.

رئیس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان آذربایجان غربی با بیان اینکه مشترکین و متقاضیان می توانند این خدمات را از سایت این شرکت به نشانی nigc-wazar.ir و منوی خدمات الکترونیکی دریافت کنند، افزود: همچنین از طریق my.gov صفحات .ir همچنین khadamat.mardom.ir متقاضیان را قادر به ثبت درخواست خدمات شرکت گاز کرد.

پرسا در ادامه با بیان اینکه مشترکان و متقاضیان می توانند به صورت 24 ساعته نسبت به ثبت نام و پیگیری درخواست خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی پیامکی پردازش درخواست ثبت نام و ورود دو مرحله ای برای رعایت نکات امنیتی از جمله ویژگی های ثبت نام در غیاب وست است. خدمات شرکت گاز آذربایجان است.

وی از قرار گرفتن شرکت گاز آذربایجان غربی در بین 10 استان برتر ثبت نام خدمات بدون مرخصی خبر داد و اظهار داشت: این طرح همچنین موجب حذف رفت و آمدهای شخصی و در نتیجه کاهش بار ترافیکی و حذف محدودیت زمانی ثبت نام خدمات می شود. به عنوان حذف هزینه برای متقاضیان برای دریافت خدمات. از دفاتر پیشخوان فعالیت می کند.

رئیس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه توسعه ثبت نام غیرحضوری در آینده انجام خواهد شد، گفت: از 22 سرویس و شناسه شرکت گاز استان همچنان امکان ثبت نام وجود دارد. 12 سرویس بدلیل نیاز به گواهینامه و برخی دستورالعمل های اجرایی و همکاری با سایر سازمان ها فاقد غیبت می باشند.

وی ادامه داد: بستر لازم برای ثبت نام آفلاین این 12 خدمت توسط واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجان غربی فراهم شد اما به دلیل نیاز به تهیه بستر مذکور توسط سایر نهادهای مرتبط، در حال حاضر عملیاتی نشده است. .

46

دکمه بازگشت به بالا