استان ها

برخورد قاطع تعزیرات با تخلفات بازار شب یلدا

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از قزوین؛ علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: برای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و پایش بازار شب یلدا با حضور رؤسای شعب در گشت‌های سیار، از انبارهای نگهداری کالاهای اساسی، بنکداری‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های بزرگ به ویژه رسته‌های صنفی آجیل، خشکبار، شیرینی، گوشت، مرغ و تخم مرغ سرکشی و با هرگونه؛ گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت، ندادن فاکتور و… برخورد قانونی می شود.

او افزود: برای پیشگیری از پدیده‌های بی‌ثبات کننده بازار و برخی سوء استفاده ها از نیاز مردم به اقلام شب یلدا، در شعبه ویژه ای به شکایات مردمی و پرونده های ارسالی از دستگاه های نظارتی خارج از نوبت رسیدگی می شود.

حسن‌پور به مسئولیت اتحادیه‌ها در پیشگیری از تخلفات صنفی، اجرای قوانین و مقررات همچنین پایش قیمت‌ها پرداخته گفت: اتحادیه‌ها کنشگران اصلی اقتصاد جامعه هستند و در شرایطی که بازار دچار نوسانات کاذب قیمت هاست، مسئولیت بپذیرند و نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

دکمه بازگشت به بالا