استان ها

برگزاری مسابقه دوی اسکای راننینگ “دوی کوهستان” در یاسوج

برگزاری مسابقه دوی اسکای راننینگ "دوی کوهستان" در یاسوج

ریس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت:مسابقه دوی اسکای راننینگ “دوی کوهستان” در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از استان کهگیلویه و بویراحمد؛زریر حسین زاده اظهارداشت::در اجرای دستورالعمل صادره از فدراسیون کوهنوردی کشور برابر هماهنگی بعمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مسابقه دوی اسکای راننینگ استانی روز پنج شنبه اول تیرماه سال ۱۴۰۲ در دو بخش آقایان و بانوان (به صورت جداگانه در زمان استارت) راس ساعت ۶ صبح در یاسوج از پمپ گاز ابتدای جاده پارک جنگلی به ارتفاعات دوریو بصورت رفت و برگشت برگزار می گردد.

وی افزود:رعایت کامل پروتکل های عمومی، فنی،فرهنگی و اخلاقی همراه با رعایت کامل شئونات اسلامی وانجام بیمه ورزشی برای همه ورزشکاران را ضروری دانست.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تاکید کرد:فقط متولدین سال ۱۳۸۴ و قبل از آن مجاز به شرکت در مسابقه هستند. متولدین سال ۱۳۸۵ و بعداز آن مجاز به شرکت نمی باشند.

حسین زاده در پایان گفت:به ۶نفر اول رده آقایان و بانوان جوایزنقدی و حکم قهرمانی اعطاء می گردد و منتخبین جهت شرکت در مسابقات کشوری به فدراسیون کوهنوردی معرفی می گردند.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا