اجتماعی

خطای محاسباتی دشمن، هزینه‌ای بیش از دستاوردها برایش دارد

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: دشمن می‌داند همواره تحرکات انان را رصد می‌کنیم و آماده‌ایم در صورت خطای محاسباتی و تعرض به ایران اسلامی، هزینه‌ای بیش از دستاوردها به آنان تحمیل کنیم.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سرلشکر غلامعلی رشید در «همایش تخصصی بهداری رزمی در جنگ های آینده» در جمع فرماندهان نیروهای مسلح و پزشکان اظهار کرد:
ملت ایران در ۲۲ بهمن با راه پیمایی گسترده و باشکوه خود، یک حماسه دیگر خلق کردند. میلیون‌ها نفر از ملت بزرگ ایران به صحنه آمدند و در یک حرکت سرنوشت‌ساز، فضای غبارآلودی که طی ماه‌ها، رسانه‌های معاند با ده‌ها هزار دروغ ساخته بودند، نابود و به نفع اسلام و انقلاب و ایران عزیز تغییر دادند.

وی افزود: هربار که ملت ایران خطری نسبت به انقلاب اسلامی احساس می‌کنند، به صحنه می‌آیند و در حقیقت به همه دشمنان اعلام می‌کنند، با ما طرف هستید. این ما ملت ایران هستیم که برای حفظ دین و ایران عزیز و نظام جمهوری اسلامی ایران حاضر به هر نوع فداکاری هستیم و این بزرگترین پیام ۲۲ بهمن است.

رشید یادآور شد: امیدواریم دولت کنونی موفق به حل مسائل و چالش‌های اجتماعی – اقتصادی شود. به هر میزانی که با افزایش توانمندی مدیریتی و کارآمدی دولت در پاسخ به نیازمندی و مشکلات مردم مواجه شویم به همان میزان، پیوستگی میان مطالبات اجتماعی – اقتصادی با مسائل سیاسی – امنیتی و هردو با تحریک دشمنان در خارج دچار گسست خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: برگزاری انتخابات مجلس در اسفند به اعتبار ارزیابی میزان مشارکت مردم، مهمترین آزمون سیاسی – اجتماعی در سال جاری است که امیدواریم با مشارکت بالایی محقق شود.

 رشید با اشاره به ماموریت و وظایف قرارگاه مرکزی خاتم برای پاسخ به تهدیدات در آینده، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره با توجه به تغییر ماهیت تهدیدات و منطبق با مشخصه‌های جنگ آینده، ارتقای آمادگی‌های دفاعی – تهاجمی را در دستور کار خود دارند و دشمن می‌داند که همواره تحرکات آنها را رصد می‌کنیم و آماده هستیم در صورت خطا در محاسبه و تعرض به ایران اسلامی، هزینه‌ای بیش از دستاوردها به آنان تحمیل کنیم و اقدام تاکتیکی‌شان را با انتخاب زمان و مکان و همچنین استفاده از ابزار مناسب و روش‌های محاسبه‌نشده، به شکست راهبردی تبدیل کنیم.

وی افزود: فرماندهان ما از نسل جنگ و انقلاب و فرزندان خمینی و خامنه‌ای هستند که جنگ را با جنگ آموخته‌اند. مایل نیستیم دشمن بدنبال آزمون اراده و قدرت ما باشد زیرا قطعاً تحمل هزینه‌های رویارویی گسترده و همه‌جانبه را نخواهد داشت‌. بنابراین باورپذیری قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمن حتماً هزینه کمتری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا