استان ها

صهیونیست های جنایتکار در حمام خونی که در غزه به راه انداخته اند، غرق خواهند شد

مجله تفریحی زیباروز/مرکزی جهادگران جهاددانشگاهی استان مرکزی، با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و بر حمایت قاطعانه و همه جانبه خود از مردم مظلوم فلسطین، تاکید کردند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، در این بیانیه آمده است: این روزها اسرائیل خونخوار و کودک کش، با دستان خود در حال نشان دادن چهره واقعی و زشت خود به همه جهانیان است. از یک سو به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران بیمارستان ها و به شهادت رساندن مجروحان و مردم بی دفاع اوج این رذالت و پستی است و از سوی دیگر مقاومت و ایستادگی مبارزان و مجاهدان فلسطینی صحنه هایی بی بدیل و غرورآفرین را خلق کرده است.

بدتر از این جنایت ها، دولت های حامی این رژیم جعلی هستند، که چشمان خود را بر حقایق بسته اند و با کمک های مادی و تسلیحاتی، در این کشتارهای بی رحمانه شریک شده اند، اما زهی خیال باطل چراکه در جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام، وجدان های بیدار و انسان‌های حق طلب و آزادی خواه به پا خاسته اند و شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی در این نبرد را به آغازی بر پایان این رژیم ناپاک تبدیل خواهند کرد و انشاءالله به زودی وعده الهی محقق می شود و صهیونیست های جنایتکار در حمام خونی که در غزه به راه انداخته اند، غرق خواهند شد و این غده سرطانی برای همیشه از صحنه روزگار محو می شود.

جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی با قلبی مالامال از اندوه و غم، این جنایت ها و خباثت ها را محکوم کرده و حمایت قاطعانه و همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین، اعلام می دارد.

الا لعنت الله علی القوم الظالمین

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا