استان ها

واکسیناسیون دانش آموزان زمینه ساز بازگشایی مدارس در کیش

به گزارش مجله تفریحی زیباروز از کیش ، سعید پورعلی ، دبیر ستاد اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به کرونا در این منطقه آزاد ، ظهر دوشنبه 22 شهریور در نشستی با اعضای این ستاد گفت: بازگشایی مدارس بارانی مستلزم واکسیناسیون دانش آموزان است. 12 تا 18 ساله برنامه واکسیناسیون برای دانش آموزان ، سال تحصیلی جدید عملاً در جزیره کیش برگزار می شود.

پورعلی در ادامه تاکید کرد: عادی شدن پایبندی به دستورالعمل های بهداشتی مراکز یکپارچه مدارس موجب نگرانی خانواده ها می شود.

وی با بیان اینکه در پنجمین پیک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کرون کیش به مرز مقاومت خود رسید ، گفت: کادر بهداشتی و درمانی به دنبال ارائه خدمات مطلوب به ساکنان کیش بودند تا از مشکلات جدی در این منطقه پیشگیرانه جلوگیری شود.

سعید پورعلی ارائه خدمات رایگان به بیماران کرواسی به مدت 2 ماه را سیاستی برای مراجعه همه بیماران به بیمارستان کیش عنوان کرد و گفت: ممکن است برخی از نظر هزینه های درمان دیر کنند ، اما بخش خصوصی با سازمان مناطق آزاد کیش همکاری می کند. “دسترسی آسان به مراقبت های بهداشتی ، که به خوبی در سطح ملی و بین خانواده های منطقه منعکس شد.

پورعلی بر اهمیت تسریع واکسیناسیون جزیره نشینان به عنوان یکی از ابزارهای کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا قلب در کیش تأکید کرد و افزود: با توجه به شرایط حساس و گردشگری در جزیره کیش ، سیاست توسعه در حال انجام است.

وی افزود: تسریع در اجرای طرح واکسیناسیون با هدف حمایت از فعالیت ها و رونق اقتصادی در اولویت قرار دارد.

دبیر اقدامات پیشگیری از کرونا گفت: تهیه واکسن از وزارت بهداشت و سایر ارگانها توسط سازمان مناطق آزاد کیش ، انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره به طور جدی در حال بررسی است تا واکسنی دیگر به سبد واکسیناسیون کشور و جزیره نشینان وارد شود. دیگران. هموطنان باید از این امر سود ببرند.

به گفته پورعلی ، واکسیناسیون اتباع خارجی باید طبق قوانین انجام شود و هیچ آرامشی در اجرای قانون وجود نخواهد داشت.

پورعلی از واکسیناسیون مجدد به عنوان یکی از محورهای فعالیتهای کنترل کرونا در جزیره یاد کرد و بر اهمیت حفظ و ارتقای مسائل بهداشتی و عدم ایمنی واکسیناسیون کاذب تاکید کرد.

سعید پورعلی ، دبیر ستاد پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ، گفت: مرکز توسعه سلامت باید برنامه واکسیناسیون و واکسیناسیون را تنظیم و تسریع کند ، که می تواند منجر به تعطیلی و فعالیت های بی وقفه شود.

وی همچنین گفت که رعایت پروتکل های بهداشتی باید به عنوان یک ماموریت برای کارکنان در نظر گرفته شود و رسانه ها برای آگاهی دقیق و اعمال حداکثر نظارت. به درستی انتخاب نشده اند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر ستاد پیشگیری از کرونا در کیش همچنین بر لزوم ارائه دقیق تصویر جزیره در رسانه های مکتوب و آنلاین و رسانه های اجتماعی برای جلوگیری از ترس در جامعه تأکید کردند. به آنها نقش مهمی در آرامش ، اقناع ، اعتماد و کاهش اضطراب در چنین شرایطی دارند.

سعید پورعلی در پایان اظهار داشت: برای ایجاد ترس در مردم و نگرانی از رونق اقتصادی نباید در سرفصل ها توجه شود.

همچنین دکتر محمدرضا رضانیا ، سخنگوی این کارکنان ، ماهیت مجازی آغاز سال تحصیلی جدید را مورد توجه قرار داد و گفت: از آنجا که واکسنی برای گروه سنی 12 تا 18 سال معرفی نشده است و تاکنون هیچ اطلاعیه ای دریافت نشده است تأیید تزریق واکسن به این گروه خیر ، شروع سال تحصیلی عملاً کوچکترین در نظر گرفته می شود.

وی افزود: امیدواریم با بحران یا فشار جدیدی روبرو نشویم و در صورت گسترش نوع جدیدی از ویروس اقدامات لازم را برای غلبه بر این مشکل با کمترین آسیب اجتماعی و اقتصادی انجام دهیم.

رضانیا در مورد مدیریت هوشمند کنترل بیماری در سراسر کشور گفت: “ما این موضوع را در نظر داریم تا از اواسط ماه نوامبر ، هنگامی که به سطح قابل قبولی از واکسیناسیون برسیم ، خدمات ارائه شود به شرط اینکه دو دوز واکسن را در جزیره کیش تزریق کنیم و در هر کنفرانسی شرکت کنید. »مشمول این سال شوید.

بر اساس این گزارش ، تشدید نظارت و مراقبت های جدی پیشگیرانه در نیمه دوم سال به دلیل سفر کارگران فصلی و سایر خانه ها به کیش ، به مسافران پیشنهاد می دهد که کارت تزریق واکسن با 2 دوز و آزمایش PCR منفی را به عنوان شرایط سفر به کیش ارائه فهرست افراد دارای اولویت واکسیناسیون توسط سران مجامع ، افزایش تعداد پروازها به جزیره کیش در روزهای آینده از دیگر موضوعات مطرح شده توسط اعضای ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در کیش

46

دکمه بازگشت به بالا