حوادث

وقوع اولین حادثه چهارشنبه سوری/ مصدومیت دو کودک ۱۰ و ۱۱ ساله

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اولین آتش سوزی روز چهارشنبه در تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز، وی در این خصوص گفت: ساعت 2:59 امروز (جمعه 30 بهمن ماه) سامانه بیست و پنجم آتش نشانی و حفاظت ایمنی تهران یک مورد انفجار ناشی از مواد قابل اشتعال در منزلی در تهرانپارس، خیابان استخر را گزارش کرد. سرویس که بلافاصله بعد از ایستگاه شماره 50 به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه نیروها ظرف سه دقیقه به محل حادثه رسیدند، افزود: همکارانش متوجه شدند که این حادثه در یک ساختمان دو طبقه رخ داده است. به گفته آتش نشانان در ورودی ساختمان، متاسفانه دو پسر حدودا 1.5 ساله در حال اتصال اکلیل سرنگ بودند که ناگهان منفجر شد. خوشبختانه مقدار مواد کم و برای ایجاد آتش سوزی یا آسیب به تاسیسات کافی نبود اما هر دو از ناحیه سر، صورت و چشم مجروح شدند.

ملکی ادامه داد: عوامل آمبولانس نیز برای رسیدگی به وضعیت این دو کودک در محل حضور داشتند.

وی افزود: محل ایمن سازی شده و همکاران تا دقایقی دیگر تحویل مالکان خواهند داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: حدود یک ماه تا چهارشنبه شب در سوریه باقی مانده است، البته امسال که تاج در اوج قرار دارد، انتظار داریم همکاران و شهروندان همکاری لازم را برای جلوگیری از شیوع بیشتر داشته باشند. مانند دو سال گذشته. .

وی ادامه داد: یک ماه دیگر اما شاهد این حوادث هستیم و این خبر خوبی نیست. از بزرگان خانواده می خواهیم در رفتار فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند. بهتر است والدین فرزندان خود را از مضرات استفاده از این وسایل آگاه کنند.

ملکی گفت: بر اساس آنچه تاکنون به آتش نشانان گزارش شده، این اولین حادثه چهارشنبه سوری در سال جاری است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا