حوادث

کامیون بنز بزرگراه آزادگان را به هم ریخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از برخورد یک دستگاه کامیون با چهار دستگاه خودرو در محور آزادگان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز. وی در این خصوص گفت: ساعت 12:37 امروز یک فقره تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، قبل از کمربندی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد که در پی آن سه مورد. ایستگاه ها به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که به علت نامعلومی تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز 911 با یک دستگاه خودرو پژو پارس با سه سرنشین به وقوع پیوست، بنابراین که خودرو پارس دچار جراحات شد . خسارات مادی زیادی وارد شد و دو مستأجر که دو جوان 22 و 25 ساله بودند دچار جراحات شدید شده و به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی گفت: در ادامه این حادثه کامیون بنز پس از برخورد با سرنشین پژو از جاده منحرف شد و پس از برخورد به گاردریل های وسط بزرگراه و شکستن آنها با بلوک های نیوجرسی در جهت مخالف برخورد کرد که در ادامه با سه خودرو از جمله پژو 206، وانت پیکان و کامیون ایسوزو برخورد کرد که در نهایت متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران خسارت سه خودروی دیگر را در مقایسه با خودروی پژو پارس بسیار کمتر دانست و گفت: رانندگان و سرنشینان سه خودروی دیگر هیچ مصدومی نداشتند و تنها تصادف بوده است. از نوع آسیب بود

به گفته وی، کامیون بنز 911 با چهار دستگاه خودرو برخورد کرد و دو مرد جوان مجروح شدند. آتش نشانان با حضور در محل اقدام به ایمن سازی محل کردند و مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

در این زمینه بخوانید: چگونه می توان تصادفات خودروهای معمولی و غیر متعارف را جبران کرد؟

ملکی بیان کرد: در محدوده محل وقوع این حادثه ترافیک نسبتا سنگینی وجود داشت که با حضور ماموران پلیس راه رفع شد. پس از پایان عملیات، آتش نشانان محل حادثه را برای مشخص شدن علت حادثه به ماموران پلیس آگاهی تحویل دادند و در ساعت 13:40 به عملیات خاتمه دادند.

رانندگی پژو پارس

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا