حوادث

حمله مسلحانه ۳ نفره به خانه آشنایان برای سرقت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه سارق مسلح در جنوب تهران خبرداد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی در این‌باره گفت: در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری و به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از خانه‌ای در جنوب تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در تحقیقات ابتدایی با دعوت از شاکیان پرونده متوجه شدند، سه نفر که از آشنایان شاکیان بودند شبانه با سلاح گرم به خانه آنان حمله کرده و اقدام به ایجاد درگیری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از متهمان اقدام به شلیک تیر هوایی کرده بود، گفت:‌ این افراد با ترساندن شاکیان اقدام به بستن دست و پای مالباختگان کرده و از این طریق ۱۲ عدد گوشی تلفن همراه را به سرقت برده و از محل متواری شده‌اند. با کسب این اطلاعات کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت با استفاده از تحقیقات میدانی و بکارگیری روش‌های علمی، مخفیگاه دو نفر از متهمان را مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات این افراد را در یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: این افراد پس از دستگیری، منکر اعمال مجرمانه خود شدند، اما در آخر با فنون پلیسی کارآگاهان، لب به اعتراف گشوده و به جرم ارتکابی خود معترف شدند. همچنین مخفیگاه متهم سوم هم در جنوب شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفته و این فرد نیز پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد. همچنین در بازرسی از مخفیگاه این فرد یک قبضه سلاح کلت نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: سه متهم به همراه پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا